Jumaat, 23 April 2010

KILANG FITNAH PAS BUAT OVERTIME!



Mc masih ingat dialog dalam Ali Baba Bujang lapuk semasa ketua penyamun mengarahkan penyamun-penyamunya membuat kerja overtime. ''Malam ini kita kerja overtime!'' Macam itu agaknya pemimpin Pas mengarahkan jentera kilang fitnah bersedia 48jam terakhir untuk menyerang BN.

Tambahan petugas-petugas Pas, PKR dan Pakatan Haram mendapat suntikan dari Wali Selipar pakar doa dan sumpah mengarut si N.ajis. Semestinya mereka menjadi lebih aggressif dengan suntikan tersebut.

Penganalisis pilihanraya jentera BN di Hulu Selangor sudah menjangkakan kilang fitnah Pakatan Haram yang diketuai oleh Pas, akan melipat gandakan usaha mereka dalam masa 48jam ini.

Semalam Ts Muhyiddin Yassin juga ada memberi amaran kepada jentera BN supaya berjaga-jaga dan bersedia dengan segala kemungkinan yang akan terjadi. Walaupun BN sudah berada dihadapan, akan tetapi Pakatan Haram akan cuba habis-habisan.

Mereka ini sanggup membuat kacau dan porak peranda di Hulu Selangor, demi memperolehi undi atau menakutkan para pengundi daripada keluar mengundi dan menyebabkan peratus keluar undi akan jatuh.

Sesungguhnya Pakatan Haram hanya mahu menanam benci rakyat kepada kerajaan dengan menabur fitnah dan langsung tidak mempedulikan keburukan yang akan terjadi jika mereka terus melakukan demikian.

Jika anda terpengaruh dengan cakap-cakap Pakatan Haram, Mc minta anda semua fikir-fikirkanlah terlebih dahulu dan pertimbangkan segala yang anda dengar.

MctHeory:
Pakatan Haram hanya satu gabungan gila kuasa!

2 ulasan:

Arif Omar berkata...

saya sepenuh masa di hulu selangor. zaid berak kapor kali ini. bn mendahului 60%

marilyn berkata...

salam bro...

sorry,keluar dr tajuk.cuba bro check blog hisyamuddin rais, ada artikal & komen2 yg menghina sultan2 khususnya Sultan Perak.

harap tlg sebarkan...