Selasa, 13 April 2010

PAS HILANG TARING TANPA NIK AZIZ


Tidakkah anda semua berasa sunyi sekarang? Politik Malaysia seolah-olah hilang tukang karut, tukang celako dan tukang sumpah dari Pas. Ya! betul N.ajis telah pergi meninggalkan kita. Bukan meninggal yang mati tu. Dia pergi ke Mekah..moga nanti setelah balik dari Mekah. Hati dan perutnya menjadi lebih terbuka dan bersih. Semoga Menjadi ulama yang sebenar dan bukan ular dalam semak.

Pas sebenarnya hilang taring bila n.ajis tiada sekarang. Siapa yang dia harapkan untuk membuat kecoh? Hanya Mahfuz je la dok buat lawak bodoh yang tiada kesudahan untuk menunjukkan Pas masih lagi ada di Malaysia ni. Tantawi? dia ni pun banyak terpengaruh dengan lawak bodoh si AMK Samsung al kincing. Al maklumlah satu geng.

Mc tak dapat bayangkan jika N.ajis tiada lagi dalam Pas. Pasti Pas tidak mempunyai pelapis untuk mengempur UMNO/BN lagi. Hadi Awang? dulu dia memang agressif tapi sekarang ni dia mengambil pendekatan lebih rilex dan mesra rakyat, mungkin dia rasa dia dah tua dan perlu masa untuk berehat dan bertaubat.

Apa pun kita tunggu kemunculan semula n.ajis bila pulang dari Mekah nanti. Adakah dia nak buat 'come back' yang dahsyat atau dia sudah berubah. Nantikan..

MctHeory:
Rindu plak pada N.ajis...keh..keh..keh!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pergi mekah pakai duit sapa sponser tu broo...?? cuba cekk.