Jumaat, 30 April 2010

PERANGAI BURUK ORANG PAS!


Nampaknya tembelang orang Pas yang kononnya kuat agama dan alim hingga dipercayai maksum oleh para ahlul mereka sudah pecah. Allah maha kuasa! Jika kita pernah memburuk-burukkan orang dan menuduh orang tentang perkara yang bukan-bukan. Allah akan membalasanya dengan cara yang sama.

Sebenarnya cerita membuka aib orang ni bukanlah satu cerita baik. Cuma bergantung pada tujuan dan moral cerita itu dibuka. Mc cuma mahu membuktikan bahawa menjadi ahli Pas, pemimpin Pas atau YB Pas juga tidak terlepas untuk melakukan kesilapan. Kita hanya manusia biasa, setiap manusia akan melakukan kesilapan.

Pada pembaca terutamanya ahlul Pas, N.ajis ke Hadi ke Husam ke Ismail Kamus ke atau siapa jua pemimpin kamu, mereka adalah manusia. Mereka juga tidak terlepas untuk melakukan kesilapan. Pihak kami hanya mendedahkan bukti keburukan mereka hanya untuk diadili oleh rakyat tentang perangai mereka yang sebenar.

Cerita Mahfuz dan anak penagihnya, terbaru unspin ada cerita mengenai anak Ismail Kamus mengandung anak haram! dan cuba mengugurkannya. Boleh baca di sini

MctHeory:
Kalau kena orang UMNO, Pas pasti akan gegarkan cerita ni 1Malaysia. Kalau kena batang hidung sendiri, pandai pula kata tak baik dedahkan aib orang!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini ahli PAS yang tiap tiap tahun menunaikan haji & umrah dan mendapat haji mabrur. Baca surah Yasin tiap tiap malam. Sembahyang hajat penuh stadium. Apabila jadi penceramah PAS dah mula membuat fitnah, mencarut, mengkafirkan & memburukan sesama sahabat Islam, membuat pembohongan, membiarkan Islam di hina semata inginkan kuasa politik.

Tanpa Nama berkata...

Ini semua adalah balasan disebabkan MoreShitDul N.Ajis yang sentiasa mencari kemurkaan Allah.

Marilah kita beramai-ramai membacakan qunut Nazilah memohon kecelakaan utk beliau dan Anwar, supaya Malaysia kita ini terus aman

McTheory berkata...

BEtul Mc sokong kedua-dua komen. terima kasih kerana sudi beri komen yang bernas dan baik!

AJAI62 berkata...

Salam

Ahli PAS ni alim2 belaka ke...Pada teman mereka nilah seteruk manusia yang hidup di zaman ini yang tak tahu menilai setiap kata2 Ustaz Politik PAS. Dengar ceramah fitnah pun bertakbir. Tok Guru kata bole mencarut abis semua orang dicarutnya. Memang perangai buruk pun sampai sanggup berbaring atas jalan..orang lain semua tak betul puak dia aje yang betul walaupun kena tipu dengan pemimpin mereka...Nak kata tak sekolah ada yang belajar kat luar negara...tapi biasalah tahap pemikiran kelas 3...itu yang air muka kelat aje...