Jumaat, 2 April 2010

PETUA KEMENANGAN PKR DI HULU SELANGOR!


Mc terbaca post dari blog Abe Mie Terjah mengenai petua kemenangan bagi Pakatan Haram. Sesungguhnya petua ini memang patut dibaca oleh pembaca semua!

Pilihan raya kecil Parlimen Hulu Selangor akan bertambah hangat sekiranya Anwar Ibrahim melakukan tranformasi (seperti transforme kot) terhadap PKR yang kini sudah rapuh.

Untuk mengambil hati pengundi, abe MIE senaraikan 7 cara bagaimana Anwar Ibrahim boleh menawan Hulu Selangor walaupun meletak sesiapa jadi calon berlogo 'lubang buntut terbelah'.

PERTAMA
Penceramah jemputan pilihan raya mewakili Pakatan perlu membawa kondom sebagai simbolik perjuangan Anwar Ibrahim. Setiap kondom perlu perlu disertakan dengan cecair pelbagai jenama. Kalau boleh dibaju tertera tulisan, saya tak rela diliwat.

KEDUA
Pengikut dan perayu undi dari Pas perlu membawa air jampi yang dibuat oleh Nik Aziz dan Harun Din supaya diberi keberkatan.
Jus Tok Guru akan dijadikan air minuman utama dan kopi Janda akan dihidangkan pada muslimah Pas.

KETIGA
Ustaz Rock Akill boleh menyanyi nasyid bersama tarian naga (DAP) yang disertai persembahan dari Wahida untuk menghiburkan tetamu yang hadir. Tema tarian mereka ialah Unta Naik Belakang Ana (bukan Ana naik belakang unta).

KEEMPAT
Nizar Jamaluddin perlu dijemput untuk menyampaikan ceramah memandangkan Hulu Selangor mempunyai hutan belukar yang sesuai untuk diaorang menjerit. Mereka boleh bersidang di bawah pokok dan speaker India boleh menyembah mana-mana pokok yang sesuai.

KELIMA
Elizaberth Wong akan menyarankan supaya muslimah Pas tidak membuang bayi di merata tempat memandangkan ia perbuatan terkutuk. Eliza akan berceramah tentang akhlak dan akidah kepada penduduk kampung yang kemudian akan dilaung dengan takbir.

KEENAM
Anwar Ibrahim perlu menjemput tetamu luar negara seperti Thaksin. Semasa pilihan raya di Permatang Pauh, Anwar pernah menjemput Gus Durr.

KETUJUH
Ceramah Pakatan mesti berkisar tentang seks dengan menjadikan kisah Anwar Ibrahim sebagai contoh dan teladan buat semua.

MctHeory:
Kah Kah Kah. .Kelakar gila! Gerenti Menang!

Tiada ulasan: