Jumaat, 2 April 2010

SERANGAN BODOH KIT SIANG PADA TPM SERIUS!



Orang tua bodoh dalam Dap, Kit Siang baru-baru ini telah mencabar Ts Muhyidin supaya bertindak mengakui 1Malaysia atau bangsa Melayu. Pada pendapat Mc itu adalah satu tindakan kurang ajar dan menjatuhkan maruah!

Kita bangsa melayu, tetapi tidak dibenarkan mengaku melayu! Apahal? busuk benar perangai orang tua bodoh ni. Walau kita menyokong gagasan 1Malaysia, kita semestinya kena ikut dan berpandukan perlembangaan.

Mana boleh kita belakangi perlembangaan. Sama juga hak kaum lain. Walaupun ada 1Malaysia, tidak semestinya hak mereka akan dipinggirkan. Perlembangaan tetap diutamakan, 1Malaysia adalah cara hidup kita yang baru.

Buat pertama kali Mc setuju dengan Nazri Aziz menteri dijabatan perdana menteri yang mencabar pembangkang supaya mengusulkan 'buang melayu diperlembagaan Malaysia.

Kalau berani usul la! Kita tengok melayu-melayu angguk dalam Pakatan Haram nak kata apa. Mc ingat Kit Siang, kalau boleh semua yang berkaitan dengan Islam dan melayu pun dia nak buang. Silap-silap semua melayu dalam Malaysia pun dia nak halau!

MctHeory:
Dont Talk like shit la Kit Siang, Coz u is da shit!

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Babi punye LKS! anak haram!

Tanpa Nama berkata...

no la umno is the shit!

Anakbukitgantang berkata...

the mind of a person who says "shit" is the one who is bullshited

Tanpa Nama berkata...

Salam,
mmg tula LKS yg sebenar,pengikutnya si 'anakbukitgantang':)
mmg dasar LKS nak jadikan Malaysia macam Singapore,dah tentu adik beradik dia:)..
bila la dia nak pencen..:)
ehhh...nanti tak dapat pencen lak,manetau anak dia LGE jadi presiden,dia jadi menteri penasihatla:)

YANG GAMBI berkata...

Inilah pewaris komunis yg tidak akan duduk diam selagi mereka tidak dapat berkuasa....... selagi itulah dia akan mencari jalan untuk terus melemahkan kuasa orang2 Melayu melalui PAS dan PKR...

Rodimaknok berkata...

Agenda DAP ialah melemahkan Islam dan intitusinya. Oleh sebab majoriti penganut ISLAM ialah UMNO dan PAS, maka mula-mula dilemahkan UMNO dulu(memang lemah sebab ditolong oleh setengah pemimpin PAS yang tidak berfikir panjang).Lepas UMNO jatuh targetnya sterusnya PAS pulak. PKR tak dikacaunya sebab dah jadi Islam liberal.
Sedarlah PAS, parti kamu tu dah memang kuat dan akan kuat,kerana orang ISLAM UMNO akan akan menyokong kamu, tapi sebab PAS bergabung dgn PKR dan DAP lalu menjurus kpd liberal dan jika dibiarkan imej akan terus rosak , maka org ISLAM UMNO tiada pilihan terus sokong UMNO. Jadi PAS silalah keluar dari PR. Insyaallah org islam tidak kira parti mana akan sokong kamu jika PAS betul-betul ikhlas tolong ISLAM.

Tanpa Nama berkata...

Pendatang tetap PENDATANG tidak kira dulu atau sekarang. Ada reti ke Cina Kapir Lakhnat.