Ahad, 23 Mei 2010

KAUM INDIA MULA MENYOKONG BN!


Berdasarkan tinjuanan serta mengambil kira beberapa kejadian yang berlaku akhir-akhir ini, tidak termasuk kekecohan Mr.Samy dan Mugilan dari MIC. Mc mendapat respond yang baik dari kaum India kepada BN.

Mc menegaskan, respond yang baik kepada BN, bukan MIC., kerana MIC masih ditakuk lama, tidak banyak berubah. Mungkin disebabkan MIC merupakan parti tertua kaum India, MIC masih terus diharapkan memimpin dan membantu kaum india di Malaysia.

Hakikatnya banyak lagi parti india di Malaysia yang memain peranan penting. Contohnya PPP dan terbaru Makkal Sakti. Rasanya dua parti ini banyak mengorak langkah baru membantu kaum India di Malaysia.

Gagasan 1Malaysia juga banyak membantu kaum India kembali kepada BN. Meminjam kata-kata Tun Dr Mahathir, ''rakyat Malaysia ialah penyokong BN sebenarnya''. Walaupun rakyat Malaysia kecewa dengan BN Pak Lah, kini mereka kembali menaruh harapan dan kepercayaan kepada DS Najib untuk mentadbir Malaysia. Diselitkan dengan kempen Gagasan 1Malaysia, Ds Najib berjaya buktikan bahawa beliau mampu membuatkan BN berubah.

Semua rakyat Malaysia termasuklah kaum India sudah kembali kepada BN. Masih segar dalam ingatan Mc, BN berjaya menundukkan PKR di Hulu Selangor menerusi P.Kamal calon MIC walaupun ditempat majoriti Melayu. Ini menunjukkan kaum melayu dan india menerima BN. Manakala kaum cina pula sebaliknya.

Jika Ds Najib berjaya meneruskan pentadbirannya dan dasar politik konsisten sebegini. Mc percaya beliau dapat mencuri hati semua rakyat Malaysia untuk menyokong beliau, termasuklah kaum cina.

MctHeory:
keterbukaan Najib bagus, tapi jangan terlalu terbuka. Nanti susah!

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SLM BRO..PETANDA AWAL AURA AUTA AL LIWATI SEMAKIN MEMAKAN DIRI MANAKALA AURA 1M'SIA MULA MERESAP DLM JIWA RAKYAT M'SIA. YEZZEKKKK

Wake UP! berkata...

HINDRAF parti rasis tu penipu. Oleh itu, tumpukan memberi bantuan pada semua penduduk miskin tanpa mengira kaum.

Majority rules

TAAVEEKUN PERAK berkata...

bro,salam ziarah.tlg suruh Pak Lah tutup mulut dia.Kasi Najib kuasa penuh mengembalikan sokongan rakyat 1malaysia.

McTheory berkata...

sokong

Tanpa Nama berkata...

wahai si pembodek
klu pru 2008, pak lah tak payah nak merasuah pengundi dah menang selesa di sibu.
rakyat meluat dengan bn dan campur tangan tun dr mahathir. kalau madey jantan suruh dia saman si barry wain.
gembira juga barry disambut dengan meriah sewaktu di kolompo. rakyat benci mahatir. mahathir tu umno. rakyat benci umno.

harap kalau ditulis dgn terang mcm ni hang boleh paham. bisalah pencacai dr mahatir ni tak begitu berakal.