Jumaat, 2 Julai 2010

TERKINI: LAGI AHLI PKR KELUAR PARTI!



PANAS! PANAS! Semakin hari semakin ramai pula yang nak keluar dari PKR ni. Hu Hu Hu. .Apakah mereka ini juga dibayar 2 juta seorang. Sama-sama kita tunggu anwar punya feedback (temberang).

BAGAN DATOH, 2 Julai (Bernama) -- Seramai 230 penyokong dari empat cawangan Parti Keadilan Rakyat (PKR) dalam kawasan parlimen Bagan Datoh telah keluar daripada parti itu untuk menyertai parti Makkal Sakhti.

Empat cawangan PKR itu ialah cawangan Sungai Timah, Batu 25, Taman Desa Baru dan Hutan Melintang.

Bekas Ketua PKR Cawangan Batu 25 M.Subaramaniam menyerahkan borang keahlian kepada Ketua Pemuda Makkal Sakhti Pusat, N.Ramu di sini malam tadi.

Kebanyakan mereka yang menyertai Makkal Sakhti berusia sekitar 35 tahun.

Subramaniam berkata mereka sudah hilang keyakinan terhadap kepimpinan PKR yang sejak akhir ini tidak konsisten dalam memperjuangkan nasib masyarakat India selain gagal menunaikan pelbagai janji yang ditabur.

Beliau berkata kesemua bekas penyokong PKR itu berikrar memberi sokongan kepada Barisan Nasional untuk merampas kembali kerusi Dewan Undangan Negeri Perak kawasan Hutan Melintang daripada PKR.

Ramu pula berkata berkata pihaknya menyasarkan 2,000 anggota baru Makkal Sakhti dalam tempoh tiga bulan akan datang - Bernama

MctHeory:
Wahh...230orang. .banyak tuee...

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SLM BRO..KEHKEHKEH DI JANGKA DLM MSA YG TERDKT NI ADA LG YG AKAN KLUAR BEBB!. KITA TUNGGUUUUUUUU..BIAR TEKOYAK JUBOR NUAR KEHKEHKEHKEH >|D

lord ried berkata...

ALOO BEWAK MC KELENTONG......

BAHLOL BERGANDA LA PALA OTAK HANG NI.....DAGHI DULU SAMPAI LANI DAN MUNGKIN SAMPAI ARI KIAMAT PAPER JENIH BELACI TAK HABIH2 DOK HABAQ PARTI PEMBANGKANG GHAMAI KELUAQ PARTI. KALU DOK HITUNG HAMPIAQ TADAK DAH PENGIKUT PARTI PEMBANGKANG SABIK KELUAQ PARTI. TAPI BILA PILIHARAYA MENANG PULAK.

HANG NI LAGU BEWAK KENA PERAMBAT KAT ANJING....SAAAAPPP....SAAAAPP LELAH...NGANGA JUGA MULUT.

he he he
gurau ngan bewak kaki kelentung.

McTheory berkata...

CISS LORD RIED,

bila pulak aku kelentong. . haduih la.. ang tu la bebal terlampau. dok telan kencing anwaq banyak sangat!

MyMdFadzil berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
MyMdFadzil berkata...

keluaq ka masuk ka lampatka, PRU13 keputusannya, minta bloger pantau apa isu di borneo yelaaa takut semenanjung ok sana pula buat hal

McTheory berkata...

Insyallah. . jika Mc tak sempat, masih ramai rakan blogger lain yang 'cover up' sebelah sana.