Isnin, 26 Julai 2010

UMNO NAK BUNUH ANWAR? ATAU PIHAK LAIN YANG NAK BUNUH ANWAR NI?


Kaitan Anwar dan CIA


Kenyataan terbaru anjing PKR Saifuddin Nasution mengenai cubaan UMNO memburukkan Anwar dengan yahudi dan UMNO mengunakan segalanya untuk jatuhkan Anwar, cuma yang UMNO belum buat ialah bunuh Anwar. Dahsyat rupanya kenyataan Saifuddin ni, dia cuba membayangkan UMNO ni mereka cipta macam-macam hal untuk jatuhkan Anwar. Kiranya UMNO ni memang teruk la.

Itu kata pencacai Anwar, mana boleh pakai. Mc nak bagitau ni, bukan UMNO yang berminat nak bunuh Anwar, tapi pihak lagi satu yang sering disembah-sembah oleh Anwar, mempunyai niat untuk hapuskan Anwar. Bagi puak lahanat tue, Anwar ni bekas ejen mereka yang sudah tidak berguna lagi. Anwar sering kali gagal dalam projeknya untuk menawan Malaysia.

Mereka sudah berhabis berjuta-juta billion melabur untuk Anwar tawan Malaysia, tapi habuk pun tarak. Jadi untuk apa lagi mereka simpan sesumpah talam bermuka ni lagi, dari rahsia mereka bocor baik mereka buat sesuatu. Untuk lebih lanjut baca kat sini.

P/s: Sendiri makan pengat, sendiri mau ingat la Anwar weii!

MctHeory:
Sebaik-baik Jin, sejahat-jahat Manusia! Sebab tu kita jangan kawan dengan Jin. Nanti makan diri!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau nak dal lama dah isu arsenik isu HIV AIDS la memacam la sume kak jijah yang bongkar akhirnya semua kena kencing Azizah....Pengkhianat Pukimak haram jadah punya keluarga.....

joecharlie berkata...

Yg aku tau dah lama Saiful kena TIKAM NGAN BOS DIA SAMPAI BERDARAH MACAM DARAH MAHSURI LAH TAKMATI PUN ..IDUP LAGI SEMPAT pulak BERSUMPAH..