Jumaat, 3 September 2010

PENGKHIANAT NEGARA SUDAH DIKESAN? Jahabar Sadiq apa cerita nih?



KUALA LUMPUR - Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) The Malaysian Insider, Jahabar Sadiq diminta menjelaskan hubungannya dengan pemimpin Benteng Demokrasi Rakyat Indonesia (Bendera) bagi memastikan tiada unsur pengkhianatan dilakukan ke atas Malaysia.

Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim berkata, ‘hubungan’ di antara Jahabar yang juga ketua pengarang portal berita propembangkang itu dengan pemimpin Bendera mungkin boleh membetulkan keadaan yang berlaku disebabkan kempen anti-Malaysia anjuran pertubuhan itu.

“Saya mendapat tahu Jahabar ada hubungan dengan tiga pemimpin kanan Bendera iaitu Mustar Bona Ventura (Koordinator Bendera), Adian Napitulupu dan Serdi Semaun.

“Mungkin hubungan itu bersangkut-paut dengan siri provokasi dan penghinaan ke atas kepentingan Malaysia di Indonesia atau Jahabar sekurang-kurangnya boleh menasihatkan Bendera mengenai hal itu jika benar mereka ada kaitan,” katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.
- Utusan

Kenapa la puak-puak pembangkang nih suka ada kaitan dengan orang yang bencikan Malaysia? Kenapa dan mengapa? Untuk ambil kredit kah? Makin ramai pulak rakyat Malaysia yang mahu mengkhianati negara, sepatutnya, waktu sekaranglah kita patut bersama-sama berganding bahu untuk menghadapi musuh negara. Bukannya menambah lagi luka yang ada sekarang.

Nampak sangat konco-konco Anwar nih memang suka 'mendajal'kan negara. Bagi mereka kalau Malaysia lingkup lagi mereka suka.

P/s: patutla dia sendiri pun pi kawan dengan yahudi untuk 'kutuk' Malaysia.

MctHeory:
Apa kata kita halau semua pengkhianat ni keluar Malaysia?

3 ulasan:

Anak muda berkata...

patutnya di hukum gantung sampai mati, bro. pasal nk gugatkan keamanan Malaysia.

Tanpa Nama berkata...

Apa-apa yang berkaitan dengan si-lahanat ni tolong siarkan dalam blogger semga kita tahu apa yyang terjadi....semua pengkhianat perlu dipantau..

Tanpa Nama berkata...

Biasalah Zahrain dah mula jual minyak balik!!! lama dah dia tak ngigau...rupanya masih hidup Zahrain ni...

apa lagi yg boleh ko buat Zahrain...yg herannya umno tak de lah pulak sebok2, tapi yg si katak ni plak yg excited nak jual minyak...

tengok..umno rileks jer...dia tak marah2 pun...tp zahrain ni yg cuba2 nak main pakau, mana tau kot2 dapat jawatan tetap mcm si raja sesumpah tu...!!!