Khamis, 30 September 2010

RAJA PUNDEK MAHU PULANG KE MALAYSIA!! Bawak carpet merah woii!!


Oleh Farah Deebah

Berikut adalah komen RPK terhadap artikel mengenai anaknya yang mengharapkan kepulangannya:

“Okay, untuk menyelesaikan perkara ini, saya akan berada di University College London (UCL), Gower Street, London pada 1 petang Sabtu, 2 Oktober 2010 untuk berjumpa dengan Pesuruhjaya Tinggi Malaysia ke Britain untuk berbincang dengannya mengenai kepulangan saya ke Malaysia. Lagipun, dia perlu memperbaharui passport Malaysia saya yang telah luput tarikh sebelum saya boleh pulang ke Malaysia.”

Rakyat Malaysia begitu teruja mendengar yang RPK akhirnya akan pulang dan berdepan dengan mahkamah. Penulis hairan apa yang menyebabkannya ingin pulang. Kenapa secara tiba-tiba? Kenapa sekarang?

Dianggarkan lebih 10,000 orang akan menyambut kepulangan RPK di lapangan terbang termasuk Ahli Kelab Lesbian, Gay, Biseksual dan Transeksual (LGBT), ahli Perkasa, Pekida dan Majlis Peguam, beserta dengan penyokong-penyokong Najib. Semua mereka mempunyai sebab tersendiri untuk ‘meraikan’ kepulangannya dengan meriah sekali.

RPK tentu bangga mendengar begitu ramai rakyat Malaysia yang akan menyambutnya. Tak kiralah atas sebab apa, asalkan dia menjadi perhatian. Penulis boleh membayangkan bagaimana RPK bermegah tentang betapa popularnya dirinya.

RPK ketagihkan publisiti, sama ada publisiti baik atau pun buruk – tidak menjadi soal. Jika dia terkenal sebagai seorang penipu, apa salahnya? Sekurang-kurangnya dia terkenal, tidak seperti penulis yang tidak dikenali sesiapa. Dia bermasalah mental, bukan?

Pastinya, semua pembaca setianya masih dalam keadaan tidak dapat menerima dan dalam penafian untuk mempercayai yang RPK adalah seorang yang bermasalah mental. Tetapi, tahukah anda bahawa sesetengah pembunuh bersiri juga kadangkala membunuh sekadar untuk mendapat liputan muka hadapan?

Najib, Rosmah, Peguam Negara dan Shafee Abdullah hanyalah sebahagian dari beberapa orang telah terpaksa melalui berbagai masalah akibat dari ketidaksiuman RPK. Sebagai seorang yang tidak siuman, ia mungkin lucu melihat bagaimana kehidupan dan nama baik orang-orang ini terjejas atas perbuatan tidak bertanggungjawabnya.

Seroang yang tidak siuman tidak mampu memahami bahawa tidak ada apa-apa yang lucu mengenai nama, kedaulatan dan keselamatan negara termasuk perpaduan rakyat yang terjejas.

RPK adalah ikon Melayu liberal yang suka memperkecilkan segala-gala yang berkaitan dengan Melayu atau kerajaan Malaysia. Para liberal ini akan mempercayai apa sahaja yang menggambarkan kerajaan sebagai jahat.

Jika anda bertanya mereka tentang bukti atau fakta dari cerita-cerita RPK, mereka hanya akan memberikan anda senyuman sinis seolah-olah andalah yang bodoh.

Para Melayu liberal ini tidak ada bezanya dengan penyokong jumud PAS di kampung-kampung. Mereka dibutakan dengan kebencian terhadap kerajaan dan enggan membuka minda untuk mencari fakta dan kebenaran. Mereka bergantung sepenuhnya kepada media seperti Malaysia Today yang memaparkan hanya apa yang ingin dibaca mereka.

Mereka enggan mengakui bahawa setiap cerita pasti ada cerita di sebaliknya termasuk fiksyen karya RPK. Cerita sebaliknya pula, pastilah lebih elok didengar di dalam mahkamah.

Hakikat bahawa RPK enggan menceritakan kisahnya di mahkamah bolehlah diambil sebagai satu kenyataan bersalah bagi pihaknya, tetapi para pemujanya tidak melihatnya begitu.

Dengan mengumumkan kepulangannya, kita harap yang RPK tidak akan berdrama pula untuk mengelak dari berhadapan dengan undang-undang. RPK harus mendengar rayuan anaknya, Raja Azman bahawa mahkamah Malaysia tidak berat sebelah.

Jika ada pun elemen berat sebelah di dalam mahkamah Malaysia, maka satu-satunya tindakan berat sebelah yang boleh dilihat setakat ini ialah ia begitu memihak kepada pembangkang, Cina rasis dan Melayu liberal. Semua sedia maklum akan hakikat bahawa kumpulan inilah yang mendominasi proses undang-undang Malaysia.

Apakah ini yang menyebabkan RPK ingin pulang sekarang?

Malaysia Instinct

Mctheory:
Pulanglah..RPK kami nantikan mu dengan sambutan yang sungguh meriah! Get ready geng RPK is coming!!

8 ulasan:

PUTRA MERDEKA berkata...

salam Mc,
nasi tambah...kalau boleh RPK Jahanam ini dijemput terus dari Britain oleh sepasukan kompang PDRM untuk menjamin kemeriahan kembalinya petualang, pengkhianat dan pengecut ini dari terus pergi ke kedutaan turki atau kedutaan kedutaan yang lain...kita tak mahu RPK diberi amaran lagi...

McTheory berkata...

hahah.. cadangan itu boleh dipertimbangkan... hahah..

Tanpa Nama berkata...

Ada agenda tertentu raja pundek ni nak sangat balik atau dah tak ada siapa nak sponsor dia duduk kat UK kot?

Tanpa Nama berkata...

OH NOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!

Not another MAD man and this time a royalty in Malaysia.

I thought he is gone for GOOOOOOOOOD!!!

Anak Omak berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Unknown berkata...

Paling baik , kumpulkan segala ungka ..lotong dan kera , gajah dan monyet beruang yang ada di Zoo , bawa keluar dan bariskan di luar Airport KLIA sebagai menyambut kedatangan RPK !

jgn lupa bawa segala anjing2 kurap yang ada, hanya binatang yang layak menunggu dan menyambut ketibaan manusia binatang beksa pesakit mental seperti RPK !

destinasi pertama ialah mahkamah , kalau malas pergi mahkamah , bawa terus ke kem kamunting !

Tanpa Nama berkata...

Tarik balik RAJA pada nama dia! kita sanjung Raja kita..dia mau jadikan rajagopal! bodo punya petra! Dah puas dikelilingi Mek Salleh, tu nak balik sini semula..entah-entah ada HIV

Tanpa Nama berkata...

Mangkok ayun ni Raja Petra ka Raja Paria mcam Wytamoorthy tu ha...? Cilanat ni jangan dok kasi balik mai ke Malaysia..kalo kita boleh sekat abu mayat Chin Peng..kenapa kita tak berani sekat jasad bernyawa Raja Paria ni..mana jaguh2 UMNO yg dok berkokok bersembor2 gelema dlam tv masa kes Chin Peng tu..? takut dan kecot telor erk...? Piiirrrraaahhh!!!!!.Semua depa pun mangkok taik jugak!!!!!!!!!!!!!!!