Isnin, 11 Oktober 2010

APA PERASAAN ANDA BILA TENGOK GAMBAR INI??

bangganya melayu bonggok ni ye

Mc ambil gambar ni kat blog GAP. Terkedu jugak memula tengok gambar ni. Apa motif agaknya anak muda ni masuk Dap? Untuk dapat nama ke? Kedudukan ? Wang ? Jarang orang Melayu masuk Dap, walaupun Dap sekarang ni tengah kempen untuk mengambil orang melayu jadi ahli, tapi jika ada melayu yang jadi ahli Dap, rasanya macam ada yang tak kena dengan orang melayu tu.

Kalau nak masuk pembangkang pun, pilihla Pas atau PKR. Nak rasa masuk syorga N.ajis, pilih Pas, nak rasa boleh kebebasan meliwat dan acara baling kerusi tahunan, masuk PKR. Bila masuk Dap ni, rasanya boleh makan sup hidung kembang free je kot. he he he.. atau pun 'sarap' pagi dengan bak kut teh.. eeii yee.. mau muntah loo...

P/s: Tak malu ke kat anak cucu sendiri nanti? Inilah Melayu yang tak seropa Melayu.

Mctheory:
Melayu liberal??? Atau bahasa kampungnya, Melayu tak sedorr diri.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mc, aku rasa dia ni makan babi kot?

Tanpa Nama berkata...

MAMAT TU DAH SALIN KULIT KOT! KEHKEHKEH

Tanpa Nama berkata...

Gua rasa bangga! Psl dia ni kuda trojan anwar kot dlm DAP.hahah

Tanpa Nama berkata...

salam bro,,yg gua tau sape yg masuk DAP dorg akan bg rm 500...sbb membe gua ade yg masuk DAP ni kt s.alam...

Abang Joe berkata...

Mamat ni dah dibeli oleh DAP malah makin akan ramai lagi muda-mudi melayu akan dibeli dan dibela oleh DAP yang di sokong kuat oleh tokeh-tokeh yang kaya-raya. Usaha DAP /PR hanya hendak pecah-belahkan undi Melayu. Ingat kata Tun Mahathir, Kita mungkin bangsa terbesar di Malaysia, tapi kuasa kita lemah sebab sudah berpecah.