Selasa, 26 Oktober 2010

PAKATAN RAKYAT!! SAMA DENGAN PAKATAN HARAM! HARAM JADAH! ANAK HARAM DAN HARAM YANG BERKAITAN!!

Logo cadangan Pakatan Haram jadah!!

Kalau puak Pakatan Haram baca topic ni memang 'bengkak' gila la kat Mc. Memang Mc tujukan topic ni pada puak Pakatan Haram pun. Biar diorang sedar diri sikit. Sebenarnya Pakatan yang kononnya dipanggil Pakatan Rakyat tu sebenarnya tak wujud pun. Yang ada cuma Pakatan HARAM. Takkan tak tau maksud haram kot? Haram tu kalau dalam Islam, maknanya perkara yang dilarang. Kalau dilakukan juga, dosa balasannya.

Suruhanjaya Pilihan Raya Malaysia (SPR) menegaskan bahawa hanya lambang PAS dibenar untuk digunakan dalam kempen pilihan raya kecil DUN Galas.


Timbalan setiausahanya, SPR Datuk Noordin Che Ngah berkata, langkah berkenaan bermakna lambang parti komponen Pakatan Rakyat yang lain tidak dibenar digunakan dalam tempoh kempen yang bermula esok.


Katanya, lambang parti Umno dan parti komponen BN yang lain sebaliknya boleh digunakan.


Jelasnya, kebenaran itu diberikan memandangkan lambang parti komponen BN itu diiktiraf oleh SPR. - M-Kini

Maknanya puak pakatan ni memang tak diiktiraf oleh SPR la. Kalau PKR dan Dap nak guna lambang diorang, SPR pasti akan mengambil tindakan. Bagus.. SPR jangan cakap saja, pastikan ada tindakan yang diambil. Kalau perlu boleh guna Polis untuk membantu. Puak-puak ni mana faham bahasa, semuanya 'terjal' (bodoh).

Lepas ni pasti ada puak haram yang kata SPR tak adil la, zalim la, anjing BN la dan macam2 lagi. Woii.. dah HARAM tu HARAM la.. nak kata apa lagi. Dulu kata ROS tak bagi daftar, bila dah boleh daftar, dok tunggu apa lagi?? Pi la daftar. Cakap aje la, Pakatan ni ditubuh cuma untuk berkuasa, yang dok dalam pakatan ni pun semua gila kuasa, yang jadi ketua jangan cakap la.. Gila meroyan nak jadi PM.

P/s: Kalau dah haram, sentuh pun jangan, nanti kena samak!! he he he..

Mctheory:
Pakatan Luar Nikah pun sesuai jugakk.. he he he..

Tiada ulasan: