Selasa, 5 Oktober 2010

PANAS!! ANWAR KE FESTIVAL GAY DI INDONESIA??

Micheal Danby aktivis homoseksual turut bersama Anwar ke Jakarta, Indonesia

Oleh Terrence Fernandez

Anwar berada di Jakarta ketika Festival Q di Indonesia berlangsung. Festival Q yang bermula pada 24hb September hingga Oktober adalah pesta filem bagi golongan LGBT
(Lesbian, Gay, Bisexual and Transexuals). Indonesia adalah negara Islam pertama yang mengadakan Festival Q ini.

Di Jakarta, Anwar menetap di Hotel Four Seasons yang berdekatan dengan pusat festival tersebut iaitu Eramus Huis. Antara program yang diadakan adalah forum, ceramah dan perbincangan mengenai LGBT dan entah apa lagi yang hanya Allah sahaja yang tahu.

Walaupun lawatan Anwar adalah ‘kebetulan’ dengan Festival tersebut, tetapi Anwar dikatakan menerima layanan ekslusif dan istimewa dari penganjur.

Pada 2007, Musdah Mulia, seorang aktivis Islam moderate dari Indonesia menerima anugerah Woman of Courage dari Amerika kerana memperjuangkan LGBT. Musdah dan Anwar adalah antara beberapa pemimpin Islam yang menerima anugerah, penghormatan dan puji-pujian dari barat kerana memperjuangkan ‘hak asasi manusia’. Tidak seperti Muslim tulin contohnya Ayatullah Khomeini, Ahmadijedad dan Mahathir Mohamed, mereka sentiasa dikutuk dan dikritik oleh barat serta para pelampau liberal.

Baru-baru ini, rakyat Malaysia dikejutkan oleh kenyataan Sir Richard Branson yang menyokong Anwar. Sir Richard Branson dikenali kerana memiliki sebuah kelab gay dan mempercayai kebebasan total dalam segala-galanya termasuk seks, pastinya.

Amat mengejutkan bila personaliti seperti Branson mengkritik Malaysia secara terbuka kerana tidak cukup liberal. Dan kita percaya apa yang dia merujuk kepada hak LGBT untuk mempraktikkan seks songsang.

Sama ada dia sedar atau tidak, dia telah secara tidak langsung menyatakan bahawa Anwar adalah seorang gay. Adakah ia disengajakan dan dilakukan atas dasar keikhlasan atau sebenarnya satu kesilapan dari pihaknya.

Semua insiden ini meninggalkan tanda soal bagi kita: Adakah Anwar mula menunjukkan warna sebenarnya?

Adakah Anwar cuba membuat kenyataan mengenai kedudukan seksnya secara terbuka? Adakah dia cuba mengakui hakikat dirinya seorang homosexual or a bisexual?

Apakah dia sudah bersedia untuk keluar dari imej Islam yang dipertontonkan kepada penyokong-penyokong tegarnya di Malaysia?

Anwar sentiasa merujuk kepada Indonesia dan Turki sebagai negara Islam moderate yang sebenar. Katanya kedua-dua negara ini adalah model terbaik negara Islam. Apakah pendapat Anwar ini ada kena mengena dengan undang-undang Turki dan mungkin Indonesia kini, yang menyatakan bahawa homoseksual bukanlah satu jenayah.

Kita percaya Anwar sudah terlalu letih dengan pembohongannya sendiri. Lagipun dia tahu yang dia tidak akan memenangi kes liwatnya. Dia hanya mengharapkan keajaiban berlaku agar kesnya dibuang sahaja.

Anwar tidak lagi terus menuduh kerajaan sebagai berkonspirasi terhadapnya, tetapi dia mula mencari hujah pembelaan yang lain, iaitu dengan mendesak Malaysia menghalalkan liwat.

Jika ini dapat dicapai, kita tidak akan lagi mendengar tuduhan kerajaan berkonspirasi dari pihak pembela. Tetapi, dengan tiba-tiba kita akan mendengar Karpal berhujah bahawa ia adalah liwat suka sama suka.

LGBT mungkin menang dan mungkin tidak dalam perjuangan mereka menuntut hak di Malaysia, tetapi sama ada mereka menang atau kalah tiada siapa dapat menafikan hakikat bahawa Anwar adalah seorang pembohong. Anwar akan sentiasa diingati sebagai pembohong dan pengkhianat paling hebat di dunia. Muslim sejati, muslim liberal dan moderate, penyokong Zionis, mangsa konspirasi atau hanya seorang homoseksual sejati – semuanya mampu dilakonkan Anwar demi kepentingan dirinya.

Malaysia Instinct

P/s: Anwar bukan hanya gay?? Dia biseksuall... mana-mana pun boleh, janji sedap!!..

Mctheory:
Dah tabiat nak mampuih agaknya orang tua ni.. he he he..

2 ulasan:

umno totok 98 berkata...

Salam 1Malaysia, saya rasa majoriti rakyat tak tak berapa kisah bila bloggers pro BN menyiarkan berita2 negatif tentang Anwar ni kerana rakyat bukannya suka dan percaya sangat pon dengan PR ni, tetapi rakyat sudah jemu dan bosan dgn pemimpin BN yang pada pendapat saya masih kurang ikhlas untuk berubah dan melakukan perkara2 yang lebih baik untuk rakyat supaya rakyat kembali yakin kpd BN untuk diamanahkan menguruskan kepentingan rakyat, berapa ramaikah pemimpin BN yang berusaha mendekati rakyat secara face to face? Pemimpin PR bijak menggunakan peluang yg mudah utk mendekati rakyat seperti berjemaah di masjid dan surau, menyertai aktiviti kemasyarakatan seperti menziarahi rakyat yg sakit dan meguruskan rakyat yg meninggal dunia spt memandikan, mengkafankan, menjadi imam solat jenazah dll yg banyak memikat rakyat yg dahagakan hal2 tersebut yg mana di dalam islam sendiri menuntut pemimpin hendaklah mampu memimpin hal2 dunia dan akhirat. Memang bukan semua orang bisa memimpin jemaah dalam hal2 yg saya sebutkan tadi, tetapi sebagai pemimpin kita wajib belajar kalau tidak tahu, berusahalah berubah wahai sang pemimpinku kerana rakyat menuntut perubahan, jangan sampai apa yang telah diusahakan dan warisan pemimpin BN yang lalu musnah dek kealpaan kamu wahai sang pemimpin sekarang ini. HIDUP MELAYU DAN UMNO/BN. Semoga Allah SWT akan memberi hidayah kpd pemimpin UMNO dan mudah2an kita akan kekal memerintah di masa depan, insyallah

kingnek berkata...

Anwar dan gay tak boleh dipisahkan heh heh