Rabu, 6 Oktober 2010

PANAS! APABILA ANWAR KENA LEMPANG!!

*perhatian sila baca cerita ini dengar penuh perasaan dan perasan.

Suatu hari anwar dan azmin baru lepas bergaduh kerana azmin mengesyaki anwar mempunyai hubungan terlarang dengar isterinya. Tapi disebabkan anwar ni bos kepadanya, si azmin ni terpaksa memendam rasa.

Ketika mengeringi anwar ke mesyuarat pusat, azmin ditemani oleh dua orang perempuan. Seorang awek yang cantik dan seksi, yang seorang lagi, perempuan tua yang sudah tamat tempoh.

Mereka berempat duduk didalam satu kereta menuju ke mesyuarat Pkr pusat. Sedang dalam perjalanan, si anwar dan azmin tak sudah-sudah mengerling (curi-curi lihat dengan ekor mata) si gadis yang seksi tu. Dua ekor ni kan memang gila seks, jadi apa nak heran.

Tiba-tiba suasana gelap kerana kereta sudah melalui terowong, dalam kegelapan dan sunyi, tiba-tiba terdengar bunyi ciuman, dan disusuli dengan bunyi penampar yang kuat.

Kereta keluar dari terowong, keadaan sekeliling cerah semula.

Semua berpinga-pinga kerana tertanya-tanya apa yang telah berlaku.

Kelihatan Anwar memegang pipinya yang merah seolah-olah baru lepas ditampar. Matanya tajam memerhatikan azmin.

Dalam hati anwar berkata, tentu si azmin bonggok ni cuba nak cium awek cun, lalu awek ni ingat aku pulak nak cium dia, ciss kena penampau free aku. Ingat aku perogol ke hape!

Dalam hati perempuan tua tu pulak kata, ni tentu kes salah sekor dari dua ekor beruk ni cium gadis sebelah aku curi-curi, lalu kena tampor (lempang). Padan muka!

Awek cun tu pulak fikir, dua ekor mamat ni, nak cuba cium aku kot, lalu tercium pompuan tua sebelah ni, lalu kena lempang. .hehe. .

Azmin pula sambil tersengih dan rasa puas (dalam hati). .he he. . padan muka ko Anwar, aku cium tangan aku, lalu aku lempang muka ko sekuat hati. Haha. . takde sapa perasan. . ha ha ha. .

p/s: begitulah yang terjadi dalam PKR sekarang, Azmin buat taik, Anwar yang kena tanggung. . he he. .

Mctheory:
Izinkan kami pula melempang mu wahai Anwar!

2 ulasan:

putra merdeka berkata...

hahahahaha

ajijasin berkata...

khe khe khe khe khe...

lawak betul la hawau...

pang pang pang pang...

empat kali 'anu'wau berahi kena pelempang azming kuali...
puashati betul azmin kuali dapat lempang 'anu'wau berahi...

he he he he he...