Sabtu, 23 Oktober 2010

PANAS! PAS DAN PKR BAGAIKAN SELIPAR PIJAK NAJIS BAGI DAP!!


Bayangkan kakinya DAP dan selipar-seliparnya ialah pembangkang melayu. Ramai selipar-selipar sedang berebut-rebut menonjolkan keindahan rekabentuk mereka dalam bercakap hanya untuk memberi gambaran bahawa mereka adalah selari dalam perjuangan suci dap terhadap agenda tersembunyi mereka yang tidak langsung dapat di hidu oleh hidung pembangkang melayu yang resdungnya berada berada pada tahap kronik.

Selipar-selipar pembangkang yang di saruk oleh DAP di luar menjerit sana menjerit sini membawa agenda DAP hanya kerana janji upah sedikit kuasa yang tidak menjamin apa. Selipar-selipar pembangkang ini ada juga yang sudah haus tapaknya tetapi tetap mengagahkan juga diri menyeret dan di seret sambil terus berselindung di sebalik jubah agama yang teruk lusuhnya. Malah ada satu Selipar-selipar pembangkang yang sudah berubang tapak belakangnya di sebabkan kehausan. Lebih teruk lagi bila Selipar-selipar pembangkang yang sudah kehausan tapak ini di beri tempelan tapak baru yang palsu serta mudah rosak oleh dap utk terus menyeret dan di seret tanpa mengetahui tapak tempelan itu akan membahayakan diri mereka ketika ,enyeret dan di seret. Statusnya sama seperti tayar celup yang bila-bila boleh mengalami rosak mengejut bilamana bunga tayar yang di tempel itu tertanggal ketika tayar bergerak laju dan berpusing ligat!

Dan hanya 'selipar-selipar' pembangkang di alam internet pula terus di seret dan menyeret dengan najis hasadengki, najis tidak bersyukur, najis benci bangsa, najis fitnah, najis takut dan tolak pembangunan dan bermacam-macam najis termasuk n.ajis. Paling kerap di seret oleh 'selipar-selipar' pembangkang ialah ketakutan terhadap kemenangan UMNO dan BN dlm PRK serta PRU nanti. Lihat sahaja blog-blog mereka yang hidupnya beragendakan menyeret dan di seret. Mereka hanya berada di bawah tapak kaki dap yang kemungkinannya baru keluar dari kandang babi!

Sumber Pelantaq Hujah

P/s: Kandang babi, takdak tempat paling kotor selain kandang babi.

Mctheory:
Demi Dap, Pas kata babi pun babi laaa...

Tiada ulasan: