User Online

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Rabu, 25 Julai 2012

PANASS!! Ustaz Kazim Buktikan Bahawa Nik Aziz SESAT!! #Pasrabut


Kalau mengikut ilmu, Mc rasa Ustaz Kazim lebih bijak dan tinggi ilmunya berbanding dengan Pok Nik Aziz ni. Namun Ustaz Kazim tak pernah menyuruh orang memanggilnya Tok Guru. Berbanding dengan Pok Nik Aziz, yang mengelarkan dirinya sendiri sebagai Tok Guru, sedangkan pada hakikatnya, Pok Nik Aziz hanyalah seorang guru agama yang mengajar di Sekolah Rendah.

Dah nama pun guru sekolah rendah, dia punya ilmu punya macam orang sekolah rendah la. Hinggakan Nabi Muhammad pun Pok Nik Aziz hina.


Ada orang pernah tegur Mc, jangan kutuk Pok Nik Aziz, dia tu Ulamak Besar. Benarkah dia Ulama Besar, bagi Mc dia hanya Ulamak Pas!! Ulamak Politik! Malah Pok Nik Aziz telah menghina Nabi Muhammad SAW. Siapa Pok Nik Aziz ni? Tinggi mana darjatnya? Hinggakan Nabi Muhammad pun dia boleh hina? Apakah kita nak biar bila ada orang hina Nabi kita?

Menghina Nabi umpama menghina Islam! Kita marah apabila ada orang hina Nabi kita, Rasul kita, tapi bila orang tua kutuk ni hina Nabi Muhammad, siap ada video lagi. Boleh pula kita biar?

Sampai mati pun Mc takkan maafkan orang tua ni, sebab dia kutuk Nabi Muhammad!!




P/s: Orang Pas sanggup biarkan Rasulullah diHINA, kerana mereka agungkan orang tua gila ni!!


McTheory:
Rosak dan semakin sesat perjuangan Pas!!

46 Komen Pembaca:

Tanpa Nama berkata...

Ulamak UMngok lagi sesat. halalkan rosmah yang tak pakai tudung. bodoh penjilat telur najib.

umno babi berkata...

kazim ularmak umno babi!

Zul Avanzato berkata...

dop payoh nok baloh r belake,tengok ni dulu,mu nok bunuh membunuh pon dakpe r..
http://www.youtube.com/watch?v=n0Fagld0B7Q&feature=plcp.

Tanpa Nama berkata...

2 owg yg komen kt ateh ni due2 bangang abadi... atr hina Nabi Muhammad S.A.W dgn rosmah tak pake tudung lg sesat kate die, ni lagi sesat... dn spnjg dgar cramah ustaz kasim, x pnah die mnghina, lbih byk unsur dakwah dr cramah n.ajis yg sesat lg menyesatkn... dhla munafik sgguh....

Tanpa Nama berkata...

9.27 n 9.35 tu x posa ka??? ... limau prot 3 srangkai ... buta prot x dak akai ... cuba tgk ceramah ustaz kazim tu dari mula sampai habis... p la cari .... bukan tgk takat 5 min tu jer ... ada paham ka..

Tanpa Nama berkata...

9.27 & 9.35 to mmg dahsyat perangai xboleh pikir agaknya..tengok la video penuh baru tau kebenaran..buka minda ckit

Tanpa Nama berkata...

Hahaha! Ckp la apa pn,diorg tetap xkn pcaya..mgagungkan nek ajis lebih dri nabi,tarak otak..!

Tanpa Nama berkata...

kalau rosmah tak bertudung itu dosa dia dengan tuhan.Dia kena minta ampun kat tuhan.manatahu entah bila hatinya terbuka untuk bertudung. Aku doakan dia mendapat hidayah untuk bertudung .. aku dapat pahala.. bila kamu mengumpat normah.. kamju berdosa dengan normah.. kamu kena minta maaf dari normah baru tuhan ampunkan kamu. Klau nik azsiz hina nabi dia kena minta maaf kat nabi.. tapi nabi dah wafat.. tapi lebih berat dia jika dia ajar orang lain supaya hina nabi.. jika dia menyesatkan orang lain, jika dia kafirkan orang lain, jika dia tuduh UMNO.. dia kena minta ampun kepada semua ahli UMNO... begitu juga kita.. jangan mudah menuduh.. jangan mudah mengumpat, jangan mudah menghina..kelak hati menjadi gelap...

nur syafira berkata...

Betul2...=)

Tanpa Nama berkata...

Kan lagi bagus kalau Nik Aziz ni dilahirkan sebagai KHINZIR sahaja untuk dimakan oleh cina DAPig daripada jadi IBLIS yang menyesatkan...kalau Rosmah tak pakai tudung, itu dosa dia dengan Allah, aku pun sekadar mampu membenci dalam hati. Nak larang guna tangan, tak boleh, nak cakap guna mulut, tak pernah ada peluang. Tapi Nik Aziz Al-Khinzir ni berdosa kepada umat Islam, Allah & Rasulullah sendiri. Sangat menyesatkan tua Nik Najis BABI ni. MAMPOS Nik Najis! MAMPOS Nik Najis! MAMPOS Nik Najis!

-MuShitDol mAM POS Tok Garu Khinzir Nick Najis Babi Nick Iblis

Tanpa Nama berkata...

Di'ayah pemimpin PAS yang tertumpu kepada UMNO zalim sebagaimana tertera dalam "Amanat Sebenar Di'ayat) Hj. Hadi telah berjaya menyesatkan penjawat awam yang dilantik SPA dibawah Kerajaan Malaysia, Gaji tinggi dengan elaun yang memberangsangkan telah menyegar kan fizikal dan mental Pegawai Kerajaan menjadi individu yang menyokong pembangkang menumbangkan Barisan Nasional. Slogan "Cuba Tukar Kerajaan" dilaungkan.

Tanpa Nama berkata...

Kepada Penyokong PAS yang ta'sub membabi buta.
Sedarlah bahawa "Tukar Kerajaan" yang kamu semua angan-angankan itu sebenarnaya usaha pemimpin pakatan pembangkang untuk memberi ruang kepada DAP memerintah Malaysia. Jika ini berlaku.... Lihatlah Singapura dan Pulau Piang apa jadi kepada Melayu dan Islam disana?

Tanpa Nama berkata...

Serban

Tanpa Nama berkata...

Orang yang mengata nabi muhammad saw tu gila adalah orang jahiliah sebelum meraka beriman. Setelah beriman kita tak kata lagi. Kalau masih lagi kata quraan tu ayat politik, nabi tu macam mamat kampong Dan kalimah ALLAH bolih di agih agih apa lagi yang tinggal? Samalah dengan orang jahiliah dahulu tu. apa lagi nak diharap dgn orang macam ni? Dulu org macam ni berucap semua takbir ! ! ! Setelah sedar masih belum terlambat. Bolih buat pusingan U. ALLAH maha pengampun. ISlam tu bersaudara. Sebusuk daging di cincang di Makan juga. Apabila kita menggauli Kaum tu menyerupailah kita Kaum tu.

Tanpa Nama berkata...

Jangan mengata uz kazim tak tentu pasal. Berastagfarlah sebelum kita mengata sesuatu. Muhasabah diritu dulu. Ingatlah bahawa ALLAH maha melihat., maha mendengar, Dia berada di mana kamu berada. Melainkan kita tidak lagi beriman dengan Kitab ALLAH dan RASULLALLAH.

dregon berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Pian berkata...

ya Allah swt..umat islam yang bebalah sesama sendiri..org kafir semua gelak kat kita.. Astaga..

Tanpa Nama berkata...

Tunggu balasan allah. Tulisan seperti org tak beragama..

Tanpa Nama berkata...

Sebab krjaan skrg sg n pp jadi macam tu..

Tanpa Nama berkata...

Cuba faham apa yg pok nik nak bagitahu kamu. Jgn faham apa yg tok nik cakap dari perkataan org lain...kamu tak faham cuba pulak buat anggapan sendiri...dah fitnahkan tok nik plak..cuba teliti sebelum nk buat fitnah..

Tanpa Nama berkata...

Tok nik TAK kata nabi mcm bdk kg...dia bicara pasal HUBUNGAN nabi dgn kita...sebelum nabi dilantik menjadi rasul, HUBUNGAN nabi dgn kita macam HUBUNGAN kita dgn budak kg...tiada hubungan, bila dah jadi rasul, kita jadi umatnya. Sama juga hubungan kau kau dgn bapa tiri kau, sebelum mak kau kawin dgn bapa tiri kau, hubungan kau dgn bapa tiri kau macam hubungan kau dgn budak kg kat england tapi bila mak kau kawin dgn laki dia tu, baru dia jadi bapa tiri kau...kalimah Allah...macam mana Ah chong nak kata "Allah yg mencipta seluruh makhluk" kalau dia tak boleh guna kalimah Allah? Semua org boleh guna kalimah Allah tapu mesti dgn makna yg betul.

Tanpa Nama berkata...

Kenapa Ustaz Kazim tak Tegur pemimpin yang hina Allah dengan mengatakan yang hukum Allah tidak sesuai dilaksanakan di Malaysia. Tahun lepas keluar lagi statement yang sama dalam tv pasal hudud tak sesuai di bumi malaysia ni. Amat terhina Allah diperlakukan sebegitu. Pilih bulu juga Ustaz kazim ni ya.

Tanpa Nama berkata...

k0 ni cakap pnda...ingat d0sa k0 dngan nik aziz mnta maaf pda dia

Tanpa Nama berkata...

Kene faham konteks ceramah nik Aziz tu semula jangan melulu kalau dia silap insyallah ada ustaz lain dalam pas yang akan tegur. Azhar idrus tegur tapi azhar idrus sendiri berhati2 dalam memberi teguran. Dia berkata dalam konteks apa ceramah itu diberi. Dia tak kata nik Aziz salah dan tak kata betul.

Nak faham jumpa nik Aziz sendiri bukan tgk you tube. Kalau hangpa sayang agama apasai tak turun mintak penjelasan. Ni hangpa bantai ikut suka. Kalau nak ikut tuduhan bodoh ni, sampai ulama dunia pun orang tibai kata sesat.

Tapi kita yang ilmu cetek ni duk diam lah nanti dosa sia2. Ustaz2 ni pulak boleh disangkal bidasannya sebab mereka lebih kepada politik.

Kalau nak ikut kan tegur lah umno dulu betul kata bro kat atas tadi, berapa banyak umno hina dari zaman mahathir lagi. Hudud ni hukum siapa yang kita nak ringankan.
Hina nabi takde pisau cukur apa semua hangpa diam aja.
Kenapa ustaz kazim tak tegur-menegur inilah yang dikatakan ulama dunia.

Kuman seberang laut nampak gajah depa mata siap berak siap kencing atas muka pun boleh tanya mana ada gajah.

Beragak lah bro nak politik pun Nabi memang istimewa, tapi dia manusia bro yang tahu Dia di pilih cuma Allah bro.

Adakh dia sendiri tahu dia akan jadi nabi waktu dia kecik lagi????? ..... Kau jawablah sendiri

Macam aku cakaplah jangan nak hukum kalau tak faham......bodoh namanya tu.

Sekian lepas ni boleh lah mula guna akal jangan membabi buta tuduh benda.

Tanpa Nama berkata...

Apa punya blog lah kau ni, gila meroyan macam ketua kau jugak lah.

Kurang2 bagi fakta menarik sikit ni sikit2 video sex aduh kes PD tahu cite tak??????
Yup port Dickson

Kes amik gambar bontot lah apa lah aduh masuk hal negara lah sikit cuba sentuh bab deficit negara ke pasal kerajaan songlap duit kes lembu duduk kondo ke apa.

Nak buat macam pejuang melayu pejuang islam tapi hampeh aja. Kecoh betul.....

Cuba cerita fakta mampu ke DAP gubal or perintah Malaysia dengan bilangan kerusi yang di tandingi.
Kau pun sama kene momok

Aku rela debat dengan 100 bijak pandai umno tapi aku tak berani nak debat walau 1 orang dunggu sekali pun.

Sebab dah dasar dunggu cakap and jelas macam mana pun kau takkan faham.

Rasuah,defisit negara, bagi tanah kat singapore, curi duit negara, syarikat konsesi tol untung berbilion susahkan rakyat, salah guna kuasa pkfz, duit petronas, patron syarikat minyak yang lebih diutamakan berbanding petronas, isu lynas, isu apa lagi tanah Sarawak pendatang Sabah.

Baik kau tulis pasal benda2 ni lah dari kau gosip benda bukan2.

Oh ye kalau nak tuduh orang zina kene nampak dulu ini hukum Allah bukan hukum manusia. Video boleh manipulasi tak macam kes PD kantoi direct bukan kantoi zina kantoi khalwat.
Nak kata base on video, mana 4 saksi lu????

Pesan aku sebagai sedara islam balik pada Allah bukan umno bagi makan kat kau rezeki tu dari Allah.

Tanpa Nama berkata...

Ustaz kazim membuktikan bhw beliau merupakan ulama sejati.. bkn mcm nik aziz yg lebih kepada kepentingan politik sahaja. mari kita berdoa semoga nik aziz diberi petunjuk dan hidayah oleh allah...amin

Tanpa Nama berkata...

Ada 4 org budak, kudin, ramu, ahkau dan richard suppiah duduk lepak di warung tepi jalan bersembang2.

sekonyong2 richard suppiah besuara, "hei kudin, agama ko kan x bagi tampal muka org. tu kat kereta ko tu muka nik azizkan? ada bulatan plak kat blkg. aku ingat st mary td."

Ye lah, dah mcm to pekong pun ada, balas ahkau.

Apa psl org pas byk ini mcm? tanya ramu. itu dap sama pkr byk kurang taruk itu muka org punya gambar. itu bn pun aku tengok tara lekat juga, tambah ramu lg.

satu lg, ramu menyambung "itu tuan guru betul ka messenger apa islam ckp nabi ke apa ke? Aku dulu form 5 ada belajar sejarah islam tulis nabi muhammad paling last sekali. sekrg aku dgr itu tuan guru mrk panggil nabi. ada betul ka?

Kau jgn sensitif la kudin, kata ahkau. kami nak tau je psl dulu ustat cerita lain tp skrg cerita lain, tambahnya lg. skrg semua sama shj!

"Ahhhh...crite bende lainlah bro, aku x de mood. ehhh...richard, semalam awek yg ko bw tu sapa?" kata kudin

Nota; nama nama 4 org tu rekaan semata2, buat org yg x setuju dgn ustaz nik aziz, jgnlah mencaci maki beliau. hormat beliau sebagai org tua ye.

Tanpa Nama berkata...

Jangan kata ulama umno salah..dah ditegur tapi orang tak dengar kata nak buat apa.. Doa2lah dia berubah..

Tanpa Nama berkata...

Betul itu..inilah yang nabi kita ajar..

Tanpa Nama berkata...

Orang kalau dah taksub dengan nik ajis dia lupa nabi...nik ajis dia atas dan nabi di bawah nik ajis..siap tampal stiker kereta saya sayang n.a (nik aziz) haru2..

Tanpa Nama berkata...

Diaorang tak tahu bila pr naik dap majoriti tertinggi dalam pr..dia dah kata akan kurangkan 30% kakitangan kerajaan. Siapa yang ramai sebagai kakitangan kerajaan tak orang melayu.. Tepuk dada tanya Lim anak beranak..

Tanpa Nama berkata...

Tak tahu apo maksud pok nik tapi kalau nak nasab orang biasa tak apa jangan nabi..tolonglah,cukup2lah agungkan manusia biasa berbanding nabi.. Isu Allah satu hal lagi..mula2 kata tak apa semua boleh guna Allah..gereja kata Jesus itu anak Allahlah jawabnya..bila ummat bangkit tak bagi guna baru kelam kabut kata tak boleh selepas ijtimak.. Benda mudah pun tak boleh fikir kesan buruk kepada ummat ISLAM..

Tanpa Nama berkata...

Siapa kata ustaz kazim tak tegur...ada dengar tak ceramah2 agama beliau..sama ada di cd,tv dan radio..itulah asyik dengar,lihat dan baca bahan satu pihak aje...kamu tu yang pilih bulu..beli cd yang original baru berkat..dengar betul2 apa ustaz kazim kata..Alhamdulillah..

Tanpa Nama berkata...

Ni pasti orang pas...cara teguran pun bernas dan lebih kepada mengangkat pok nik...ustaz azhar guna agama kahwin banyak..isteri tak bagi kahwin pun dia paksa bagi kahwin guna nas2 dan hadis2 sampai isteri paksa relakan dia kahwin..lepas tu dok mengaya JKKKKKKKK..baguih apa macam tu... Uztaz kazim dah bagi ceramah pentingnya hudud dan islam dalam pemerintahan malaysia..kamu ingat ustaz kazim nak jual agama demi harta ke..fikirlah wahai saudaraku..ada yang benci ustaz kazim sampai ludah kalau tengok dia..siapa kita nak letak darjat seseorang..kita ni Allah ke?

Tanpa Nama berkata...

Akhirnya nik aziz dibetikan hidayah..dia dah letak jawatan sebab sedar dia dah tua dan dulu dok sibuk mengata dato mahathir gila jawatan..Eloklah pok nik aziz tumpu agama saja lepas ni..rumah kata pergi,kubur kata mari.. Wallahuaqlam..

Nour El Haqq berkata...

Pembetulan: NIK AZIZ BUKANLAH GURU AGAMA. BAHKAN DIA TIDAK PERNAH MENYANDANG JAWATAN TERSEBUT. NIK AZIZ KETIKA DI AL-AZHAR BUKAN MENGAJI SYARIAH ATAU USULUDDIN TETAPI HANYA AMBIL SARJANA MUDA BAHASA ARAB DAN KESUSASTERAAN. BALIK KE MALAYSIA JADI GURU BAHASA ARAB KEMAS. ORANG MALAYSIA YG BODOH AGUNGKAN DIA SEBAGAI TOK GURU PADAHAL TAK PERNAH BELAJAR AGAMA PUN. TAKDE SIJIL SYARIAH ATAU USULUDDIN ATAU USUL FIQH DARI MANA MANA UNIVERSITY ATAU PUSAT PENGAJIAN.

Tanpa Nama berkata...

ala mnkin tok gru tersilap ??sebb dia dh tua??korong yg ckp ni pdai lh sngt entah2 korong lgi bodoh

Tanpa Nama berkata...

Betol tu. Hamba sokong sangat2. Semoga Allah mengampuni dosa2 kita. Ameeennnn

Tanpa Nama berkata...

kalau seseorang tu cakap pasal sebelah pihak bukan bermaksud dia sokong pihak yang lain tu. Penulis blog ni nak share betapa sesatnya dia tu bila dia hina Nabi kita. Yang korang campurkan dengan politik ni pehal. Ada otak kan boleh fikir. Boleh ke nik aziz cakap macam tu. Apa nak jadi...

Tanpa Nama berkata...

http://www.youtube.com/watch?v=qW_iJK35zMk

Tanpa Nama berkata...

P A S-PARTI AJARAN SESAT

Tanpa Nama berkata...

Tuntutlahilmu kerana ilmu itu plita hati.

raison de'tre berkata...

Ilmu ko mcm penuh je kat dada smpai membabikan owg. Kalo ilmu kau dh bnyk sgt.. x pyh komen kat sini.. kau g la jadi menceramah bebes

raison de'tre berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

Orang pas di akhir zaman ni dah buta perut , dan buta hati....terlampau taksub dgn pok nik.... apa kata pok nik dianggap macam fatwa.... hingga pok nik menghina nabi saw pun orang pas anggap itu satu fatwa.... nauzubillah himinzalik..... melayu ni macam macam jenis melayu... ada melayu mengamal islam.... ada melayu yg tak reti islam.... jadi pak turut aje... ingat nabi saw pernah berkata di akhir2 zaman hampir kiamat umat islam akan bergaduh sesama islam... yg halal diharamkan.... sesama islam dikafirkan.... kaum kafir diagongkan... darah orang islam dihalalkan ditumpahkan... sekarang dah terbukti kata kata nabi saw itu.... taubatlah wahai melayu islam semua... sementara hayat masih ada..... amin

Tanpa Nama berkata...

Video edit

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review