Rabu, 3 November 2010

KISAH MENARIK APABILA NIK AZIZ DIBANTAI!!


Cucu Tok Wan dari blog Flying Kick sini mengisahkan mengenai Mohd Nor Deris mencabar Nik Aziz dalam satu Majlis ceramah tempohari tadi.

Kami dengar Mohd Nor Deris turut berdepan dengan Nik Aziz sekali lagi.

N.Ajis baru saja merasmikan Persatuan Ibu Bapa Guru (PIBG) Sekolah Maahad Muhammadi di Galas.

Selepas majlis tersebut, dia hendak ziarah dan dapatkan sokongan Ayah Omar. Omar adalah bekas wakil rakyat ADUN Galas dari Parti Melayu Semangat 46 pada penggal 1990-95.

Semasa dia dalam kereta untuk keluar dari perkarangan sekolah, pengundi kiri kanan tepi jalan menyindir dengan suara kuat.

Dengan selamba orang berkopiah kata, "MB sombong, tak pandang kito. Sedapla tok guru duduk dlm keto besar. Aircon pulak. Putih muka cermin pun tak buko."

Sebaik saja dia sampai ke rumah Ayah Omar, Nik Aziz bersama 20 pengikut termasuk Nik Amar naik untuk masuk ke rumah.

Rupanya Mohd Nor Deris menunggu dalam rumah. Semalam N.Aziz bersalam-salaman dengan mereka dalam rumah, sampai giliran untuk Mohd Nor Deris.

Mohd Nor enggan bersalaman. Katanya pada N.Ajis, "Tokse sale. Mu kena tobat dulu.

"Mu banyak buak benda tak beto. Hak kuca sana kuca sini. Nyanyuk …“

N.Ajis menjawab balik, "Kita tengok sapa mati dulu, mu dulu aku ko? Kita jumpa kat akhirat.

Dengan angkuh, Nik Aziz turut berkata, "Sapa masuk syurga? Mu masuk dulu atau aku mampuh dulu? Kita jumpa di akhirat.”

Anda analisa sendiri peristiwa ini. Mitos kedewaan kewalian N.Ajis kini berakhir. Rakyat sudah dapat melihat dan mula sedar akan pembohongan, kesesatan dan keangkuhan N.Ajis.

Dr Mahathir sudah 8 tahun berhenti dari ajwatan PM. N.Ajis pernah berjanji akan undur sebaik Dr Mahathir berundur. Baik dilakukan sekarang sebelum rakyat membencinya.

Bila rakyat mula bersuara, mulalah bermuhasabah. Jangan terkejut kemudian pula.

Sumber The Unspinners

Selepas pada peristiwa ini, portal pencacai Pas haramkahdaily, menghentam Ustaz Mohamed Nor Deris, mereka kata Ustaz Mohamed Nor Deris maki hamun N.ajis, malah bermacam2 lagi tuduhan terhadap beliau. Siapakah Ustaz ni sebenarnya?? Ustaz Mohd Nor Deris adalah bekas AJK PAS Pusat serta bekas orang kanan Nik Aziz di Kelantan. Inilah jawatan yang tidak didedahkan oleh HaramkahDaily portal lidah bercabang PAS.

N.ajis diaibkan oleh bekas orang kuatnya sendiri. Malah N.ajis juga dinasihatkan bertaubat sebelum mati diatas dosa yang beliau lakukan. Tengok video dibawah mengenai jawapan balas Ustaz Mohamed Nor Deris kepada haramkah dan blogger pencacai Pas+Pakatan.


Hambik ko!! terkedu-kedu N.ajis nak menjawab.

P/s: Memang patut orang tua (N.ajis) tu ditegur, bagi sedar diri sikit.

Mctheory:
Celako! Celako! Celako! he he he...

Tiada ulasan: