Khamis, 11 November 2010

MAHUKAH ANWAR BERTANDING DENGAN ZAID DALAM PEMILIHAN PKR!!


Keadaan makin panas, apabila hari ini Zul Nordin mencabar Anwar untuk bertanding dengan Zaid dalam majlis pimpinan pusat.

Anggota Parlimen Bebas kawasan Kulim-Bandar Baharu Zulkifli Nordin hari ini mencadangkan supaya Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim bertanding menentang Datuk Zaid Ibrahim dalam pemilihan Majlis Pimpinan Pusat (MPP) parti itu.


Zulkifli berkata, Anwar wajar menyahut cabaran itu sekiranya beliau benar-benar mengamalkan prinsip demokrasi seperti yang sering diperkatakan dan menyerahkannya kepada anggota parti untuk membuat keputusan.


"Dia (Anwar) cakap mengamalkan demokrasi, bertanding tidak tetapi hendak jadi ketua. Sepanjang yang saya kenal dia (Anwar)... dia adalah seorang yang ego dan tidak boleh ditegur.


"Saya cabar Anwar lawan Zaid kalau berani satu lawan satu, kalau anak jantan lawan... kita tengok siapa yang akan menang, tetapi terlebih dulu senarai ahli untuk mengundi perlu dibersihkan daripada sebarang penyelewengan,” katanya kepada pemberita di lobi Parlimen di sini.


Zulkifli turut mendakwa Ketua Pembangkang itu tidak mengamalkan prinsip demokrasi kerana memegang jawatan dalam parti tanpa perlu melalui sebarang pemilihan. - Bernama

Mahukah seorang yang pengecut dan hipokrit macam anwar nak bertanding? Dia mahukan demokrasi, tapi parti yang dia perjuangkan pun tak amalkan demokrasi.

Dia melantik dirinya sendiri, tanpa bertanding dalam proses pemilihan.

P/s: apa yang dia perjuangkan sebenarnya?? wujudnya dia hanya tahu menipu.

Mctheory:
PKR tiada makna baginya.. dia hanya nak berkuasa.. itu saja.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

AKU DPT BYGKAN BILE PKR BUBAR, TINGGAL LE 3 EKOR BERUANG KUTUB @ BATERI 3A. DIA UNDI DIA SAMA DIA JEK. WALAUWEYHHH. 3-3 GILE TALAK! KEHKEHKEH >}D

Tak Rela Dikencing berkata...

Aku nak tengok gak ahli-ahli PKR akar umbi terus kena kencing Al Juburi ke tak? Kalau kekal dengan PKR bermakna mereka rela dengan serela hati terus mencium kencing Al Juburi.

Kalau aku rela hidup tanpa Parti jika terus kena kencing. Banyak lagi tempat yang boleh kita berjuang seperti NGO Islam jika orang Melayu Islam. Bangsa lain pun boleh terlibat dengan NGO yang sesuai dengan mereka.

Hidup PERKASA