Isnin, 8 November 2010

PANAS!! FITNAH BERTERUSAN TERHADAP DS NAJIB!!


Puak2 pakatan ni kalau bukan boleh tengok orang senang. Ada saja fitnah yang cuba dihamburkan kepada Ds Najib. Ds Najib sakit masuk hospital pun boleh dijadikan modal untuk buat isu. Terbaru ada pulak yang buat cerita, Ds Najib sakit disebabkan takut dengan Hillary Clinton yang datang ke Malaysia tempohari. Malah ada pulak yang dok bersorak2 kata doa pecah perut N.ajis yang lepas tu dah 'berkesan' sebab tu Ds Najib masuk hospital sebab sakit perut.

Dekat sini pun kita dah nampak betapa pendek dan kerdilnya otak puak pakatan ni.

Ds Najib takut Hillary Clinton? Apa motif Ds Najib nak takut? Sebab takut disoal berkenaan kes liwat Anwar? Deyy mangkuk! Hillary Clinton tu siapa? Presiden dari negara mana? Apa kuasa dia nak persoalkan undang2 negara kita. Dengan Obama pun Ds Najib pernah jumpa, dan berkali2 Ds Najib pergi ke U.S untuk buat kerja. Ada beliau takut ke? Sedangkan U.S tu lubuk 'modal' besar si Anwar.

Malah setiap kali kunjungan Ds Najib pergi ke U.S beliau sentiasa bawa rezeki balik ke Malaysia. Maknanya setiap kali keluar, negara akan 'mashyuk' dengan pelaburan dari negara luar. Korang apa tau? kira bulu?

Patutnya Hillary kena pertikaikan kenapa kes liwat Anwar ni tak selesai lagi. Dah lama dah bicara tapi asyik tertangguh je pun. Lama2 spesimen DNA air mani yang jadi bahan bukti tu kering, dah tak boleh pakai, baru dia nak sambung bicara kot?

Lagipun undang2 Malaysia terlalu 'manja' terhadap Anwar, terlalu banyak kebebasan bersuara yang diberikan kepadanya. Hinggakan dia selalu keluar negara untuk mengutuk negaranya sendiri, menghina kepimpinan negara, menghina dasar perlembagaan, itu pun takdak orang nak tangkap dia. Lihatlah betapa kebalnya si peliwat tua itu.

Kalau Ds Najib keluar negara selalunya bawak balik duit untuk Malaysia. Anwar keluar negara bawak balik apa? Penyakit? Keluar bawak dua biji, balik pun bawak dua biji. Tu la yang dia bawak, sepatutnya sebagai ketua umum Pakatan, dia boleh keluar negara cari pelabur untuk buat projek di negari2 tadbiran Pakatan. Ada dia buat? Mana ada, dia sibuk dengan cari sokongan politik hingga lupa tanggungjawab sebenar sebagai ketua Pakatan.

Mintak puak2 Pakatan tegur Anwar dulu, kemudian baru tegur Ds Najib. Ds Najib sudah buat yang termampu untuk negara ini. Malah dalam beberapa bulan ni, ekonomi Malaysia dilandasan yang amat baik untuk bergerak kehadapan.

Ds Najib sakit perut disebabkan ulcer dan gastritis. Sakit perut ni selalunya terjadi bila lepas kena demam campak. Ia merupakan sakit perut biasa dan bukan dari doa pecah perut. Atau pun bala sebab doa N.ajis. Lagi satu, demam campak ni kita boleh nampak kesan bintik2 yang mungkin ada diwajah dan badan kita, orang nak melawat kita pun susah sebab ia boleh berjangkit, jadi untuk mengelakkan perkara ini menjadi 'aib' kepada tuan Perdana Menteri kita, tak payahlah gambar sakit beliau ditatapi oleh semua rakyat Malaysia, tunggulah hingga beliau sembuh.

Perkara yang paling pelik, apakah puak Pakatan sudah takdak isu untuk dimainkan, hingga isu Ds Najib sakit pun boleh dijadikan modal? Buat malu la woii.. Betullah cakap Dr. Asri, Malaysia perlukan pembangkang yang berkualiti, bukannya yang takdak inti(otak) macam yang ada sekarang ni. Kerja nak menjahanamkan Malaysia aje kerjanya.

P/s: Muhasabah diri dulu, baru boleh 'bahasa'kan orang lain pulak.

Mctheory:
Pembangkang Malaysia perlu diajar konsep 'cermin diri'

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ada mngkuk hayun PAS kata masa banjir kat kedah Najib purak2 sakit..ada akai ka ..manusia cam ni..dia masuk spital pada mlm khamis banjir pada hari sabtu ..dia boleh tau ka banjir nak datang kalau akai sekupang tu memang la akai sekupang nak putar pun biarlah logik.