Isnin, 31 Januari 2011

PAS KALAH DI TENANG!! Siapa orang pertama nak hantok kepala kat dinding!!


Merujuk pada tajuk diatas, Agak-agaknya siapa? Siapa lagi kalau bukan si N.ajis pakar fatwa sesedap hati. N.ajis meroyan di Tenang. Katanya siapa tidak undi PAS-mereka itu golongan jahiliah. Hanya kerana politik N.ajis sanggup mengeluarkan Fatwa yang menyinggung umat islam. Tapi akhirnya, mereka tersungkur juga, tersungkur lalu tertiarap.

Pas sebenarnya ketandusan idea dan isu. Mereka bertanding di Tenang hanya bertujuan memporak perandakan keadaan dan ikatan penduduk yang sedia ada.

Nampak sangat N.ajis tidak mempunyai pengaruh yang kuat dikalangan penduduk Tenang. Rakyat Malaysia yang beragama Islam tidak mudah ditipu dengan taktik kotor Pas yang mengunakan agama untuk menagih undi. Tak sudah-sudah Islam digadaikan untuk kepentingan mereka.

Umur macam N.ajis tu patut dah pencen dan dok rumah je jaga cucu.

Apa pun.. Tahniah pada Tok Aii Team BN yang mengempur di Tenang, tak lupa juga pada rakan2 blogger yang berhempas pulas di sana.

P/s: menangis tak berlagu la puak Pas dan Pakatan Haram.. langsung takdak peluang nak tawan Johor..

Mctheory:
Jangan cakap tawan, cuit pun nampak macam tak boleh.. hahaha...

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

N.ajis memang busuk.. busuk lagi membusukkan..loya siott..

Tanpa Nama berkata...

kekekkeke..herankan Nik Najis bagi syurga kalau menyokong dan undi PAS PIS PUS pun org xheran....siannn..pathetic u NIk Najis, cari idea lain next time!! Idea2 Nik najis menggunakan fatwa songsang hanya memakan diri sendiri dan menampakkan kejahilan ilmu agama yg ada wahai Nik najis...bahawa anda buaknlah TOK GURU tapi hanyalah TOK GARU ualumak yang dah kepincangan idea untuk menjadi pemimpin yg berwibawa..time for u to go lah NIk Najis..usia dah dihujung senja...bawak2lah bertaubat!

Hah apa sudah jadi dgn doa pecah perut tuh Nik Najis? Doa le setiap minit dan saat pun kalau salah dan tak benar xakan dimakbulkan Allah SWT!