Ahad, 20 Februari 2011

BLOGGER KAKI FITNAH AKHIRNYA KANTOI JUA!!

Binjai ke Bingai? 

Sebelum ni riuh diseberang sana mengatakan Menteri Penerangan kita Rais Yatim terlibat dengan skandal merogol amah. Dengan tanpa sebarang bukti yang dikemukakan oleh si blogger terbabit, si blogger tersebut, terus menembak seolah2 kisah yang dimainkannya adalah benar. Akhirnya si blogger terbabit bakal meratap sedih apabila dia telah disaman akibat daripada cerita fitnahnya itu.  Baca artikel dari KL Boys.

Blogger Pro Pembangkang Din Binjai atau lebih dikenali dengan blog Sharpshooter disaman kerana memfitnah Datuk Seri Rais dengan artikelnya yang begitu lancang berjudul "Menteri Rogol Amah". Nampaknya blogger Sharpshooter terkapai-kapai meminta pertolongan setelah tidak diambil peduli oleh pemimpin-pemimpin PKR, DAP mahupun PAS. Blogger tersebut dibiarkan tanpa dibantu malah menjenguk pun tak mahu.

Setelah Din Binjai atau Sharpshooter ni menghempas pulas untuk berkorban tak kira masa menulis, menjawab segala isu yang dibangkitkan oleh Kerajaan terhadap Pakatan Rakyat dengan segala kudrat yang ada dan biarpun tanpa dipinta Pakatan Perosak Rakyat, akhirnya Din Binjai sendirian dibiarkan menggelupuh sorang-sorang menjawap saman yang dikemukakan.

Ataupun bagi mereka, pemimpin tidak perlu berkorban untuk rakyat..? Hanya rakyat yang perlu berkorban untuk pemimpin demi menjayakan parti...!!!..
Dimana pemimpin-pemimpin Pakatan Rosak yang telah berkuasa setelah PRU12 yang lalu? Dimana pemimpin PAS korang..?? Dimana juga pemimpin DAP..??? Dan juga dimana pemimpin PKR..lu orang..???

Dimana pemimpin-pemimpin yang korang agung-agungkan ketika ini..?? Sedang terlena dibuai mimpi atau sudah buta..???

Jawapannya, setelah mendapat apa yang di idamkan mereka selama ini, dengan serba sedikit bantuan blogger-blogger Pro Pembangkang untuk menjayakan rancangan karut marut mereka, apa yang nak digusarkan kalau Din Binjai disaman pun bukannya pemimpin atasannya yang susah...!!! Bukan begitu Sharpshooter...??

Macam buang air ke daun keladi je..tak begitu Din Binjai..??
Dah pandai buat, pandai lah jawap sendiri ye...!!!

P/s: Lain kali kalau nak fitnah tu, tengok kiri, tengok kanan dulu..

Mctheory:
Tu la kerja depa, asyik fitnah sana, fitnah sini.

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ambik ngko...sekor pun tak nak tolong dan ambik tahu...jawab di court dan terima hukuman....bayar denda pakai duit sendiri....satu sen pun org yg di sokongnya dulu tak kan keluar duit...apa ngko dapat????

Tanpa Nama berkata...

2-2 BROO..OTAK BINJAI KEPALE BINGAI KEHKEHKEH

hafiz berkata...

berapa dia kena saman?

Tanpa Nama berkata...

hahahaha,dasar jd org bodo je dia ni sb kena tipu bulat2,puak pembangkang mmg bodo dan senang kena tipu!

Abu Garcia berkata...

hahaha ...apa lagi Din Bingai oi.... pi mintak duit loyer kat Khalid Gagap tu .... dengar cite dia boleh bayar guna duit rakyat ....

Tanpa Nama berkata...

dunia akhir zaman...terlalu banyak org yg gelar diri sendiri alim, bertaqwa..pakai janggut..brkawan dgn org agama(?) mee segera...kunun dh boleh caci nesta org yg xsehaluan dgn mereka...tup-tup mulut bacin sebar ceruta fitnah..rasa mcm xbrdosa je puak2ni...