Sabtu, 12 Februari 2011

CEWAHHH!! ANWAR AL JUBS NAK JADI PELAKON LA PULAK!! Aksi Stunt Pukul diri sendiri!


Perghhh... dengar cerita Anwar nak jadi pelakon la pulak. Dia nak upah orang pukul dia, lepas tu dia nak kata Kerajaan Malaysia upah orang pukul dia lepas tu nak bangkitkan kemarahan rakyat dengan mengaitkan kononnya dirinya itu di kejami oleh kerajaan. Tujuannya buat begitu hanya untuk mencetuskan kemarahan rakyat dan memberontak seperti di Mesir.

Cerita ini Mc dapat dari blog House Pk. Nak tau lebih detail boleh klik nama blog tu. (sebenarnya Mc pun ada terdengar perkara ini).

Dua hari lepas semasa rakyat Mesir memberi kata2 terakhir kepada Mubarak untuk turun takhta, Anwar didalam Twiternya kelihatan begitu seronok dan gembira sekali. Bersungguh Anwar melaporkan perkara yang berlaku di Mesir kepada penyokong dan rakan karibnya, nampak sangat Anwar memang ada hati nak cetus kekecohan seperti di Mesir, cuma dia buntu untuk mencari alasan bagi memulakannya.

Mc merayu kepada pembaca blog Mc, supaya jangan terpedaya dengan apa saja lakonan Al-jubs selepas ini, kerana Anwar Al-jubs dan kroni2nya akan cuba sedaya upaya untuk menghuru-harakan Malaysia bagi mencapai impiannya untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia. Nauzubillah..

P/s: Meroyan nak pangkat, serupa meroyan gila belakang!

Mctheory:
Tunggu dan lihat!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SKANG NI ANUWAR DH TAK KERUAN. KES DIA DH X BLEY TANGGUH2 LAGI. RAKYAT NAK TAU CITER SEBENAR. TP BILE UMI KASI PECAH TEMBELANG DIA DH GELABAH BEB. NAK KENCING PUN TAK LAWAS KEHKEHKEH