Sabtu, 12 Februari 2011

BODOH!! NI CONTOH PELAJAR MALAYSIA DI MESIR YANG BUTA PERUT TAKDAK AKAI!!

Ni kot muka pelajar terbabit!!
Mc ambil artikel terima kasih ni kat Haramkahdaily, soo faham2 la kenapa pelajar ni sedikit pun tak terima kasih kepada kerajaan Malaysia.

Segala puji bagi Allah Tuhan sekalian alam, dengan ini saya dan rakan-rakan adalah antara pelajar yang terlibat dalam proses pemindahan pelajar Mesir ke Malaysia ingin merakamkan jutaan penghargaan kepada:


1. Ikatan Lepasan Mahasiswa Mesir (ILMAM)


2. Persekutuan Melayu Republik Arab Mesir (PMRAM)


3. Badan Kebajikan Anak Selangor Mesir (BKASM)


4. Lembaga Zakat Selangor (LZS)


5. Pesawat Penerbangan AirAsia (Mesir-Jeddah)


6. Saudi Arabian Airlines (SV838) Jeddah-Riyadh-Singapura


7. Staff Madinatul Hujjaj, Tabung Haji Malaysia, Jeddah, Arab Saudi


Serta semua rakyat Malaysia yang terlibat secara langsung mahupun tidak dalam operasi ini. Sesungguhnya berkat doa dan usaha kalianlah yang mempermudahkan perjalanan kami. Hanya Allah sahaja yang layak melimpahkan rahmat-Nya kepada kalian.


Akhir kata, bumi Mesir terlalu dekat di hati kami, doakan agar kami dapat meneruskan permusafiran ilmu di bumi barakah itu, kepada azhari/ah,doktor/ah, jadikan peluang ini untuk menabur khidmat kepada masyarakat kita atas nama Islam.


Semoga Malaysia akan menjadi negara yang menepati "baldatun tayyibaton, wa rabbun ghafur" amin.


Penuntut ilmu yang tidak tahu,


Arfah Mawaddah Amir Hamzah,


Gombak, Selangor.


Semua syarikat yang terbabit di ucapkan terima kasih, tapi kepada pengelola dan kepada ketua segala usaha ialah Kerajaan Malaysia, yang diketuai oleh Ds Najib, haram dia tak sebut langsung. Ni apa pun manusia pun tak tau la. Susah sangat ka nak terima kasih. Apakah Pas sudah keluarkan fatwa, haram berterima kasih kepada orang UMNO?

Mesej penting kepada DS Najib!! Tolong blacklistkan nama pelajar ini dari bantuan tambang balik ke Mesir, kami rakyat Malaysia yang membayar cukai, taknak duit kami digunakan oleh pelajar seperti ini. Buat mengabihkan duit saja. Belajar bertingkat2 tapi bodohnya berkotak2, berkilo2.

P/s: Ni la bodoh tapi susah nak ajar, bebal tahap beruk!

Mctheory:
Haramkan ko makan duit aku.. aku haramkan ko..

9 ulasan:

blogenstarz berkata...

BANGANG:

Semuanya telah terminum air ludah PAS.Tak tahu berfikir dah !

Tanpa Nama berkata...

Bodoh sombong punya manusia tok sah dok ambil hati sangat dengan pelajar seperti ini buang masa saja ini contoh Melayu mudah lupa yang belajar selama ini akai dok dekat lutut setiap manusia akan berterima kaseh jika mendapat pertolongan orang hang sorang saja yang tak tau terima kaseh tunjuk keras kepala hang ingat hang pelajar Universiti dah besak sangat dah hang sorang saja tak sokong kerajaan bejuta lagi rakyat yang sokong dato' Sri Najib dan kerajaan Malaysia belajarlah dulu sampai dapat ijazah tok sah dok ajar orang benci kerajaan ,hang maseh dok berhingus lagi tak tahu sepak terajang dunia Politik hang sokonglah Pembangkang sampai bila bila kami tak mau ikut hang.

Mohd berkata...

PAS ni semakin hari semakin bodohlah!
Dia orang ingat dgn berbuat begini akan menaikkan imej PAS di mata rakyat Malaysia terutamanya orang Melayu!
Tetapi sebaliknya yg berlaku orang Melayu dah meluat melihat tindak-tanduk PAS ini.
Tengoklah nanti di PRK Merlaimau - mesti PAS kalah teruk. Silap2 wang peraturan pun hilang.
Kecualilah kalau Melayu mudah lupa .....

Sudir berkata...

Ni bakal pengganti Mala..

Leman berkata...

bukti jelas yg mereka ini membenci org Umno mengalahkan kafir, lu pikir la sendiri kalau manusia mcm ni yg memerintah, hati busuk ngalahkan bangkai, Syaitan yg berselindung disebalik jubah dan serban.

Tanpa Nama berkata...

aku dapat aku pijak, tak sedar diri sungguh... tuih.. melalak isap kote anuar ngan nik ajiz tu barua punya student jahanam... tuih kalau dapat tepat kat muka dia... lahabau...

Abe Zul Kelate berkata...

MEMANG PAS TELAH BERJAYA MEMBENAMKAN TOMBAK IBLIS NYA DI HATI PELAJAR BERKENAAN SAHINGGA HATINYA TELAH MATI....JIWANYA JADI JAHAT,KOTOR BAHKAN KEJUMUDAN,SOMBONG,BONGKAK,RIAK DAN TAKBUR MENJADI PERHIASAN DIRI BUDAK HINGUSAN INI.....KEBONGKAKAN BELIAU SEUMPAMA IBLIS YANG DILONTAR ALLAH TURUN KE MUKA BUMI LANTARAN SOMBONG YANG TIADA BANDINGNYA....INILAH USTAZ YANG LAHIR DARI JURUTERA GENETIK PAS....USTAZ YANG TIDAK TAHU BERTERIMA KASIH DAN BERSYUKUR....BELIAU GAGAL UNTUK BERSYUKUR DAN BERTERIMA KASIH PADA MANUSIA BERMAKNA BELIAU JUGA GAGAL BERSYUKUR PADA ALLAH.....DAN USTAZ INILAH JUGA APABILA PULANG NANTI YANG TERHEGEH-HEGEH DIFIRMA KERAJAAN BAGI MENCARI PELUANG KERJA DENGAN SEKEPING IJAZAH,..MENCARI SESUAP NASI DENGAN KERAJAAN YANG DIDAKWA KAFIR......SESUNGGUHNYA PAS TELAH BERJAYA MEREKRUT MANUSIA YANG SOMBONG, BONGKAK SERTA KERAS HATI DI TENGAH MASYARAKAT ISLAM....DAN KAUM ITU SEBAHAGIANNYA ADALAH USTAZ YANG BERHATI MULIA INI....TAK PAYAH LAH KAMU BERBANGGA DENGAN SEGULUNG IJAZAH KERANA KEMULIAAN SESEORANG ITU BUKAN TERLETAK PADA SEKEPING SIJIL.....KEMULIAAN HATI DAN KERENDAHAN DIRI YANG JADI CERMINAN PERIBADI DAN AKHLAK SEORANG MUSLIM......SESUNGGUHNYA MANUSIA BIASA SUDAH TIDAK DAPAT MEMPERBETULKAN HATI MANUSIA INI KERANA IA BEGITU KENTAL DAN KERAS SEUMPAMA KERIKIL HASIL DARI TARBIYAH PAS SEJAK BERZAMAN....HANYA ALLAH SAJA YANG MAMPU MEMBUANG KESOMBONGAN DAN KEBONGKAKKAN BELIAU......DAN HANYA ALLAH SAJA YANG MAMPU MENGHIDUPKAN HATI NYA YANG TELAH BERKARAT DAN KOTOR INI........

Tanpa Nama berkata...

Eh..kejap2...artikel ni kan dipetik dari Haramkahdaily tu...mungkin student ni ada tulis/cakap yg dia berterima kasih kpd semua yg di atas termasuk la kerajaan M'sia...Oleh sebab artikel ni utk Haramkahdaily, mungkin editornya buang perkataan kerajaan M'sia kot...biarlah kita bersangka baik sentiasa...

Salam

Tanpa Nama berkata...

WAHAI HAMBA ALLAH SEKALIAN,
mengutuk orang sesuka hati adalah satu hasutan syaitan yang digemarinya, jadi berhentilah dari mengutuk orang dengan kutukan yang sangat buruk. Doakanlah perkara yang baik2 kpd sesama muslim dan muslimah walau orang itu berbuat jahat kpd kita. mengenai post yang ditayangkan itu. rasanya pelajar itu ade sebut,
KEPADA SEMUA RAKYAT MALAYSIA YANG TERLIBAT SECARA LANGSUNG ATAU TIDAK LANGSUNG.
boleh juga pelajar ini lupa nak sebut DS Najib ni. apakah perasaan anda jika anda sendiri dikutuk bodoh? berbaik sangkalah dengan sesama manusia.
Di akhir zaman ini, sgt penting kpd rakyat malaysia yang beragama islam untuk kembali kpd syariah islam dan bersatu mempertahankan islam. Islamlah kerana Allah, bukan islam pada nama shja.

malulah kita pada sahabat2 nabi yg asalnya mrk bukan islam tpi setelah memeluk Islam, mrk lebih memahami apa itu Islam. Kesanggupan mereka berjuang atas jalan Allah dlm agama Islam tiada banding taranya. namun, apakah kita sanggup berjuang dlm memperthnkan agama kita? adkh cukup kita solat berjemaah lima waktu setiap hari sehingga kita maksum iaitu tiada dosa untuk mengutuk orang? pliz fikirkan.

mari bersama2 kita berhenti mngutuk orang dan mari kita tmbahkan ilmu di dada kita supaya ilmu akhirat itu akn mnjadi bekalan di alam barzakh nanti. Paksalah diri untuk mngahdiri pengajian ilmu sama ada di masjid, surau, kelas, atau di mana2 shja. Dengan Ilmu kita akn dihormati, bukan dengan harta kita akn dihormati, walaupun sbhgiannya kita nmpak orang yang berharta dihormati, akn kekal kah harta itu? akn kekalkah penghormatan itu? plezz.. fikirkan...