Rabu, 23 Mac 2011

KEDAHSYATAN DAN KEHEBATAN ORANG PAS YANG TIDAK ADA TOLOK TANDINGAN!!


Mc memang respect gila dengan pemimpin Pas, ahli dan penyokong-penyokongnya. Mereka ini mempunyai kelebihan dalam menilai dan memberi jawapan kepada sesuatu jawapan yang mereka tidak nampak. Malah mereka ini yakin dengan jawapan mereka walaupun mereka haram taktau hujung dan pangkalnya. Itulah kelebihan yang Allah berikan kepada orang-orang Pas ini, termasuklah pemimpin, ahli atau penyokong Pas.

Mungkinkah jika kita menyertai parti Pas, tuhan akan kurniakan kita deria keenam? Deria keenam dikatakan dapat melihat apa yang manusia lain tidak boleh lihat. Malah ada keistimewaannya tersendiri, apakah orang-orang Pas dapat deria keenam ini? Hanya mereka saja yang tahu. Tapi jika melihat tingkah laku dan gayanya, mereka ini seperti mempunyai deria ke enam.

Kenapa Mc kata begitu?

Lihatlah mereka memberi komen mengenai video lucah (disyaki pelakon lucahnya ialah Anwar), mereka memberi komen seolah-olah mereka telah pun melihat video tersebut. Malah selepas beberapa jam video itu ditayangkan hanya kepada editor dan pemberita (harakah takdak ok) Harakahdaily dengan lantangnya mengeluarkan artikel Fitnah Video Lucah Anwar! Mana diorang tau benda ni fitnah? Tengok pun belum dah keluar artikel fitnah, sebab tu Mc kata, orang-orang Pas ni hebat, hebat sampai tak kena tempat.

Malah kehebatan dan kebebalan puak Pas ni pulak dah berjangkit dengan rakan-rakan banggang mereka dalam pakatan. Belum apa-apa dah tuduh ini semua konspirasi BN, kerja kerajaan pusat jahat nak jatuhkan Anwar. Terbaru Anwar tuduh DS Najib tahu mengenai hal video lucah ini. Sedangkan hakikatnya, menteri-menteri, MP dan Adun sendiri masuk surf internet nak cari video lucah tersebut, nak tengok dengan mata dan kepala sendiri.

Macam mana puak Pakatan kata ini kerja kerajaan pusat? Sedangkan kerajaan sendiri pun taktau. Malah penafian Anwar tempohari, dilakonkan seolah-olah dia sudah pun melihat video tersebut dan pasti bahawa dia bukan individu dalam video tersebut. Sampai tahu pulak ye, perut buncit dengan tak buncit.

Yelah.. kalau dah buat salah, siapa yang nak mengaku. Tapi lambat laun kebenaran akan terbongkar jua. Suruhanjaya penyiasat akan menyiasat video lucah itu untuk mengenal pasti ketulenannya. Soal video lucah, biar polis yang siasat, masalahnya sekarang, puak Pas yang menafikan dan memfitnah dengan membuta tuli, itu yang menjadi persoalannya sekarang.

Belum pun tahu cerita sebenar, Pas terus beri pendapat kata ini semua fitnah jahat terhadap Anwar. Mana korang tahu wahai pemimpin Pas? Allah bagi korang mukjizat deria kenam ke? Hairan benar Mc dengan puak Pas yang takdak otak ni. Main hentam membabi buta. Kalau macam ni la stail politik orang Pas, nampaknya Pas akan terus diperbodohkan oleh Pakatan, macam mana tak bodoh, nampak sangat bodoh dan bebalnya, asyik mengikut je tanpa sebab.

P/s: kan bagus duduk tunggu dan lihat..

Mctheory:
Kes Liwat Anwar yang lebih penting dari kes video seks..

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pendapat yang bernas yang sangat tepat 100% tapi mungkin puak2 depa ini tak baca pun, apa juga yang ketua depa kata depa angguk saja lepas tu kedengaran takbir macam main2 aja.

Mohd berkata...

PAS ni memang bodoh!
Perhatikan DAP buat diam aje! DAP sedang tunggu dan lihat.
Rakyat yg cerdik sedang memerhatikan gelagat PAS yg serba bodoh.
Macam mana rakyat nak sokong PAS.
PAS hanya akan diundi oleh orang Melayu yg kurang cerdik dan oleh kaum bukan melayu yg ada kepentingan sahaja pada PRU13 nanti.

Tanpa Nama berkata...

PAS Ni kebodohan melepasi tahap bodoh dungu.Babi pun tak bodoh mcm tu sekali..hanya PAS yg bodoh je blh jd kan masjid mcm tempat cina india masuk membabi buta..kerana kebodohan PAS la dia bole mengkhafir kan sesama islam..kerana kebodohan PAS la dia bole janji syurga..kerana kebodohan PAS la cina undi dia diperak untuk menjdikan kerusi pembangkang lebih supaya DAP memerintah..kerana kebohan PAS la anak melayu di selangor tidak mendapat apa apa bayaran untuk pulang ke mesir sebab cina tak bg..kerana kebodohan PAS la uitm tak dpt dibina di selangor sebab cina tak kasi jugak..itu la pemimpin dan penyokongnPAS berketayap bersongkok berseban rupanya tersunggup dlm kepala tu kebodohan nya

Tanpa Nama berkata...

mereka sahabat syaitan...nabi mereka nik ajis puaka ada kuasa menentukan yang mana benar atau palsu..
apa nak heran.

Tanpa Nama berkata...

Pas Pis Pus...tukar je nama parti, jangan Bertopengkan Islam.