Sabtu, 26 Mac 2011

PANAS!! ANWAR, KALAU TAK SALAH, DI MANA JAM OMEGA KAMU ANWAR??!!


Teringgin jugak Mc nak tahu, dimana jam Omega Anwar sekarang? Adakah masih disimpan, atau sudah berada ditangan polis? Itu hari sudah diajar macam mana Jam tangan Omeganya boleh kasi kantoikan Anwar.

Jika benar jam tangan omega Anwar masih lagi disimpan dan tetap bersama Anwar, Mc akan rasa sangsi pada video seks itu. Jika Anwar hanya menyepi dan berdiam diri tanpa sebarang bukti, Mc akan anggap video seks Anwar itu adalah yang benar dan sebenar-benarnya.

JAM OMEGA ITU BOLEH JADI PENENTU!!

Wahai Anwar dan Azizah, keluarkanlah jam tangan Omega kamu yang kamu kata Azizah 'menyimpannya'. Dimanakah Jam tangan Omega itu. Itu diantara satu bukti utama pembabitan kamu bersama video seks. Jangan pula lepas ini, Anwar buat report polis kata UMNO curi jamnya. Ahh sudah.. UMNO lagi..

Macam mana la UMNO nak curi jam 'kesayangan' Anwar ye? Atau pelacur cina yang curik? hmm..

P/s: kalau dah salah tu, tak boleh nak lari mana dah..

Mctheory:
Anwar.. anwar.. insaflah..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mc,

Mungkin dia pajak kot kat Ah Kau Pajak Gadai di Bukit Mertajam hehehehe.

Antibarua berkata...

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.

1.Demi masa
2.Sesungguhnya manusia itu dalam kerugian
3.Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh dan berpesan (nasihat menasihati) dengan kebenaran dan berpesan dengan kesabaran.



Sesuatu yang menarik berkaitan surah ini ialah berkaitan dengan masa. Masa yang kita ada didalam hayat ini sepatutnya digunakan untuk menunaikan perintah-perintah Allah dan menjadi seorang yang beriman. Marilah kita menjadi orang yang beriman dan orang yang sabar serta saling mengingati antara satu sama lain ke arah kebaikan.

Kebetulan pula jam omega menjadi tajuk hangat saat ini akibat pendedahan 3 datuk. Jam sangat sinonim dengan masa. tapi apabila masa itu dihilangkan atau dilupakan maka terimalah bahananya. Dalam apa keadaan jangan sesekali lupakan jam atau masa tambah pula nilai jam omega itu belasan ribu ringgit, tapi masa adalah tidak ternilai oleh kita harganya. Jam itu pula boleh diperolehi DNA darinya melalui daki atau peluh pada jam itu. Lagi satu hal pulani.