Selasa, 8 Mac 2011

PAS MEROYAN APABILA KALAH DI KEDUA-DUA TEMPAT!! kah kah kah..


Meroyannya Pas bila kalah kedua-dua tempat di Merlimau dan Kerdau. Nampak sangat rakyat sudah bosan dengan puak Pas yang hanya bermodalkan retorik dan fitnah sebagai jajaan kepada kerajaan pusat. Paling best bila mengunjung ke blog-blog puak Pas dan Pakatan Haram, pelbagai alasan dikemukakan, dari pengundi hantu sampai la ke SPR tipu, semua diorang hentam.

Portal lidah bercabang Pas iaitu Haramkahdaily pulak, menyiarkan kata-kata N.ajis yang mengatakan 'Bom jangka demokrasi akan meletup'. Jika benar Pilihanraya di Malaysia ni tidak adil, takkan lah N.ajis masih lagi MB Kelantan sampai 20 tahun.

Kalau SPR tak adil, macam mana pembangkang boleh tawan beberapa negeri dari BN? Inilah yang susah apabila kalah tapi taknak mengaku kalah. Sendiri tak pandai menari, tapi disalahkan pulak tanah yang tak rata. Apa ni? Akai ada ka?

Bagi Mc, Pas dan Pakatan Haram di Kerdau dan Merlimau, gagal teruk! Hancus hancur.. bungkus di semua saluran dan undi pengundi muda juga lebih terjurus kepada BN.

Wahai puak-puak Pakatan Haram, sedarlah kamu semua sudah ditolak oleh rakyat. Bila tibanya PRU ke 13, nescaya rakyat akan tunjukkan jalan keluar kepada puak Pakatan yang masih berada di pentadbiran negeri.

P/s: Buku cerita donggeng alaf baru, 'Buku Jingga'

Mctheory:
Jingga ka, Jing'gay! kah kah kah..

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PAS pasti seperti mana tadika pasti yg ditubuhkan nya kan tewas dlm semua kerusi selain kelantan di bawah tiket PAS..parti islam paling bodoh ..sepatut diharap menolong melayu..ketika hampir dipuncak tapi kerana kebodohan dipermainkan cina .maka melayu sendiri pun dh tak sokong..manjadikan masjid sebagai kandang abi ada lah kesalahan PAS paling bodoh dpd segi ugama dan moral...bodoh bodoh..ingat parti melayu rupanya menganggap melayu bangsat..kata ahli pas sendiri baik buat baik dengan cina cepat kaya..itu la pas...berjuang untuk untuk menang dgn undi cina...org makan taik je buat kej mcm ni..begitu la bodoh jahil bangang and celaka nya PAS terutama sami dia yg bernma nik aziz zik matiiiiiiiiiiii

Tanpa Nama berkata...

PAS kedah PAS kelantan PAS selangor adalah berhala untuk org melayu yg paling besar...peruntukan untuk memberi pelajar melayu islam belajar semula di mesir di tolak mentah2 oleh DAP...kalau nak guna duit zakat..PAS hanya mampu membisu...itu la nama nya patung bernyawa untuk org PAS islam paling celaka untuk negeri selangor..............Bodoh mcm babi keatas

vulcan933 berkata...

bila nik ajis tutup usia.manusia mcm dia tidak layak ada di dunia kerana pemecah umat Islam

melayu berkata...

KOMEN2 DI ATAS ADALAH AMAT BERBAU PERKAUMAN DAN BERLAWANAN SEKALI DGN KONSEP 1 MALAYSIA. TIDAK HAIRANLAH, CINA SEKARANG SEMAKIN KURANG MENYOKONG UMNO DAN MCA.