Khamis, 28 April 2011

18SX!! PENASIHAT EKONOMI SELANGOR, SEMEMANGNYA PUNAINYA MEMANG SEHAT!!

Klik untuk melihat senjata Anwar
Memula Mc nak minta maaf, sebab agak ter'lucah' sikit hari ni. Tapi jangan salahkan Mc, sebab Anwar yang buat kami blogger politik menjadi lucah. Kalau bukan Anwar yang langgan pelacur, kami takkan jadi macam ni. Kalau bukan Anwar yang didedahkan video seks, kami semua takkan upload videonya dalam blog kami. Jadi kalau soal moral ni, lebih baik para pembaca salahkan Anwar dari salahkan penulis blog yang juga rakyat biasa macam kamu semua juga.

Niat kami baik, niat kami hanyalah mahu mendedahkan 'Siapa sebenarnya Anwar'. Niat kami hanyalah mahu rakyat Malaysia tidak di'KENCING' Anwar lagi. Sudah berapa tahun rakyat Malaysia basah dikencing Anwar. Malah bau hancingnya semakin kuat dan busuk. Bila sudah busuk, semestinya tembelang 'kencingnya' pecah. Bila sudah pecah, pastinya habis rahsianya terbongkar!!

Kaki kencing macam Anwar ni, pasti punainya amat sehat. Kalau tidak macam mana nak dikencingnya habis 1 Malaysia. Kaki main betina dan jantan ni juga tidak layak dijadikan pemimpin. Patutnya, Anwar harus meletakkan jawatan sebagai ketua pembangkang dan Ketua pada Pakatan Haram, bagi mengelakkan imejnya tercemar.

Ini tidak, masih ramai yang mahu menegakkan benang yang sudah basah. Benang basah macam mana nak tegakkan? Lainlah punai ye tak?

Pada penyokong puak pembangkang, sudah-sudahla tu. Semua bukti sudah ada, tak payah nak buat bukti palsu lagi. Sumpah Laknat tak berani, Jam Omega pun masih belum muncul, kes liwat tunggu masa je nak kena humban ke Sungau Buloh. Kebenaran apa yang korang mahu lagi?

P/s: Jangan butakan mata.. buka hati dan akal..

McTheory:
Orang macam ni yang korang nak sanjung?

Tiada ulasan: