Khamis, 28 April 2011

BELUM PUN 16 MEI, ANWAR SUDAH PUN TERSUNGKUR REBAH!!

klik untuk besarkan!!

Semalam pendedahan video seks Anwar bahagian kedua boleh melingkupkan terus nama Anwar di persada politik tanah air. Belum pun keputusan kes liwat kedua diketahui, riwayat politik Anwar nampaknya akan berakhir lebih awal dari jangkaan.

Rumah rehat Sungai Buloh sudah pun memanggil-manggil Anwar. Kenapa Mc kata macam tu?

Mahkamah Tinggi di sini menetapkan 16 Mei ini, keputusan sama ada Datuk Seri Anwar Ibrahim akan dipanggil membela diri atau dibebaskan daripada tuduhan meliwat bekas pembantu peribadinya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan.


Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd. Diah menetapkan tarikh tersebut selepas selesai mendengar hujahan lisan daripada pihak pembelaan dan pendakwaan hari ini.


Anwar, 64, dibicarakan selepas didakwa meliwat Mohd. Saiful Bukhari, 26, di Unit 11-5-1, Kondominium Desa Damansara, No.99, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara di sini antara pukul 3.01 petang hingga 4.30 petang, 26 Jun 2008. Sambung baca sini.

Pada siapa yang mengikuti pembicaraan liwat 2 ni, pasti akan tahu apa yang bakal terjadi pada Anwar. Biarlah kita tunggu mahkamah yang tentukannya. Tapi pendedahan video seks semalam, benar-benar membuka rakyat Malaysia mengenai 'siapa' Anwar sebenarnya.

Jika video seks bahagian 1 dipertikai oleh puak pembangkang kerana dikatakan bahagian muka tidak jelas. Tapi dalam video seks bahagian 2, kali ini muka si individu terbabit jelas kelihatan. Mungkin pendedahan video seks bahagian 1 masih ramai yang tertanya-tanya apakah itu Anwar, tapi kali ini, ramai yang mengangguk dan tersenyum sambil berkata, "hmm.. memang sah Anwar"..

Sepatutnya dalam kekecohan begini, Anwar perlu bangun dan bersuara menafikan bahawa individu dalam video tersebut bukanlah dirinya. Penafian dengan mengunakan sumpah laknat dan tunjukkan jam omega (sebagai bukti) miliknya masih kekal bersama, pasti akan membersihkan namanya semula.

Tetapi apakah Anwar berani buat begitu?

Atas sebab apa pulak Anwar tak berani buat, dan kenapa Anwar asyik mengelak apabila soalan-soalan itu di ajukan?

Saiful yang dikatakan 'berlakon' sudah pun ke Mekah buat umrah, Saiful berdoa dihadapan kaabah bagi memperolehi kebenaran. Anwar? Ada berani? Sebagai umat Islam, diantara dua, yang mana anda lebih percaya?

P/s: Anwar sudah pun tersungkur..

McTheory:
Saiful bersumpah laknat jika benar dia bersalah, pasti dia takkan berani jejak kaki ke Mekah..

1 ulasan:

SEROJA HOMESTAY KANGAR NO. 10 LORONG 2, TAMAN BUNGA SEROJA KANGAR PERLIS berkata...

NURUL IZZAH PAPA JAHAT : GERAK PERLAHAN DARI 00:39 HINGGA 00:40 ANDA AKAN NAMPAK BELALAI HARAM JADAH AL JUBURI BESAR DAN PANJANG BETOI///////