Isnin, 20 Januari 2014

INFO! Punca Sebenar Kenapa Anwar Ibrahim Tak Dibenarkan Masuk Ke Jepun!


Jeng jeng jeng... dah tahu pasal apa Anwar Ibrahim tak dibenarkan masuk ke Jepun.

Semua masih ingat Tun Mahathir haramkan duit Malaysia note RM500 dan RM1000? Yang lama pasti tahu tapi yang muda ni tak tahu. Tak tahu tu elok lah search cari note RM500 dan note RM1000 tu yang di haramkan oleh Tun M sewaktu Anwar Ibrahim di pecat dari Timbalan Perdana Menteri.

Mengikut sumber Wang note RM500 dan RM1000 tu disimpan di China dan Jepun oleh Anwar Ibrahim. Jumlah nya Thrilion ringgit Malaysia beb. Duit sapa lagi kalau bukan duit Anwar Ibrahim dan sekutunya?


So Anwar Ibrahim ke jepun atas sebab berjumpa dengan proksinya yang menyimpan duit tersebut. Najib Razak tahu perkara ini dan sebelum ini telah mengadakan perbincangan dengan kerajaan Jepun bahawa apa yang telah dilakukan oleh Anwar Ibrahim adalah salah dan merupakan satu Rompakan ke atas wang Rakyat Malaysia sewktu beliau berkuasa sebagai Timbalan Perdana Menteri Malaysia. Kerajaan Malaysia melalui Najib Razak dan kerajaan jepun bekerjasama dalam perkara ini bagi menidakkan wang RM500 dan RM1000 tidak dibawa pulang oleh Anwar Ibrahim ke Malaysia ataupun disimpan di negara lain.

Kerajaan Jepun memandang serius perkara ini dan atas sebab tersebut kerajaan Jepun melihat Anwar Ibrahim sebagai satu ancaman Korupsi mata wang dunia dan tidak mahu pengaruh Anwar Ibrahim yang terok ini merosakkan matawang Yen Jepun.

Mungkin ada yang tak percaya tapi ketahuilah hakikatnya bahawa Anwar Ibrahim adalah Perompak wang Rakyat paling besar dalam sejarah negara. Bayangkan jika Pakatan menang PRU dan mentadbir negara yang mana Anwar Ibrahim Perdana Menteri. Sudah pasti keturunan Anwar Ibrahim akan kaya tak pernah miskin dek kerana note RM500 dan RM1000 yang dirompak Anwar Ibrahim sewaktu beliau menjadi TPM.

Buat yang nak menyokong Anwar Ibrahim membabi buta ni dan salahkan umno elok lah buat research perkara ini. Jangan jadi pentaksub sampaikan mengiyakan apa sahaja cakap Anwar Ibrahim. - Pg


McTheory:
Dah faham dah?

42 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dia salah isi borang la. orang melawat tapi dia tulis meliwat. memang la tak boleh masuk! hihihi

Tanpa Nama berkata...

kerana duit tu anak beranaknya sanggup hidup dalam kepura puraan. Mari kita doakankan anak-anaknya dapat menginsafkan Anwar yang dalaam tempoh `rumah kata pergi, kubur kata mari'. Anwar patut bersyukur dia tidak mati sewaktu tgh meliwat, jika tidak .. malu anak2nya dan kaum keluarganya 7 keturunan

Tanpa Nama berkata...

jaga mulut bro . suka sangat fitnah anwar . najib pun apa kurangnya . bawa debat dgn dsai , ckp debat bukan budaya kita . bikin malu . kahkahkah .

Tanpa Nama berkata...

jaga mulut bro . suka sangat fitnah anwar . najib pun apa kurangnya . bawa debat dgn dsai , ckp debat bukan budaya kita . bikin malu . kahkahkah .

tukang telek berkata...

Nak debat dgn peliwat dan perompak wang rakyat... buang masa saja.

Tanpa Nama berkata...

hanya peliwat yang sokong peliwat...aauuu

Tanpa Nama berkata...

inilah strategi BN untuk mengaburi mata rakyat yg kononya ingin melihatkan kebaikan BN kepada rakyat dan memburukkan orang lain...haha nice trick.. apa2 pun (B)arang (N)aik tetap menang :D

SentiasaPanas berkata...

Kalau dah cacai porno, biar Juburi beraksi didepan sekalipun, cacai pr tetap setia..haha

Tanpa Nama berkata...

Goriila pandir j yg nyokong peliwat nih...pentaksub2nya...lg la neroyan....

Tanpa Nama berkata...

memainkan isu yg tiada bukti..hanya org bodoh yang akan percaya..teruskan lah mnjadi bodoh tanpa mengkaji dahulu

Tanpa Nama berkata...

jangan cakap org bodoh...
ko sendiri pun tak mengkaji sbl cakap..
ko le bodoh nye..

tukang telek berkata...

Barang Naik tu permainan cina babi la ngok, tak reti lagi ke bongok. Ini plan B, plan A tak menjadi.

Shamsul Halmey berkata...

Macai anuar dh dbagi bukti pun kta tpu....bl xde bukti suh tunjuk..pe cterrrr.
tahap macai bia salah skali pun anuar ttp dihati hahaha....

Tanpa Nama berkata...

Logik ?????
Pergi ambil duit yg telah harammm?

Tanpa Nama berkata...

takat citer dongeng takleh pakai...macai2 memang pandai wat citer dogeng...suruh tunjuk bukti hampeh takder...bodoh melantun-lantun...

Tanpa Nama berkata...

jam omega nuar tertinggal kt jepun..
china doll punya pasal jepun jd mangsa demo macai2 bahlol.. ade lah 30 ekor td kt embassy..

puiiii!

Tanpa Nama berkata...

tanpa nama 2.39ptg

gi mampos lah dgn lu punya dsai..
babi lg mulia la dr dsai a.k.a rajaliwat.. ptuihhh laa muka ko perangai pencacai PR tu budaya setan.. merusuh.. kurang ajar semua2 tu xsedar ke oiii???!!

kotor hina punya makhluk..kt sini macai2 mcm ko jilat lendir smpai ke kakinya..

tp Allah Maha kaya..Najib lemah xboleh halang kesamsengan rajaliwat makhluk laknat neh tp Tuhan dtgkan kehinaan lebih besar.. dr Jepun.. satu dunia published Jepan halang makhluk sial ini mendarat keluar dr Narita Airport..

Tanpa Nama berkata...

nuar klu jd PM.. boleh kite byg ape terjadi dgn hubungn2 negara luar..

Jepun tk bodoh nk halang seseorng yg bg benefit.. tp yg bodoh dan supe rbahlol ialah PAS dan macai2 PR... asyik tuduh UMNO..UMNO..

smpai di Jepun pun 'gagah' jugak babciDAP Nga Kor Meng lahanat tu nk kaitkan dgn UMNO.. klu UMNO hebat sgt rase aku pakatan sial dh lupus lame dh.. skt nk control krjn jepun senang2 je..apa lh sgt nk hapuskan pakatan setan..

tp... itu realiti ke??

Tanpa Nama berkata...

Cina pakat sabotaj ekonomi..naik harga brg2 200% lepas tu macai2 melayu bahlol ni kutuk Najib..

ape punye bongok.. strategi mmc tu pun xboleh tafsir.. apa agknya klu UMNO xde..tinggal lebai2 bodoh PAS jd pemerintah.. 100 hari je malaysia kena gadai..jajah singapore!

PASanjingDAP berkata...

KAHH KAH..KAH...
lepas ni pemimpin macai dan macai2 ngokPAS PR sekalian buleh lah jual kete2 Toyota Camry, Honda Accord, Estima, Alpat.. japang punya brand...tanda BOIKOT japang hahaha..
bahlul2 PAS akn tukar pakai kete sorong..yelah dh kete Proton pun diorng boikot.. konon xde klas...

Tanpa Nama berkata...

Sokong bro, PR mmg sial sesial Nuar peliwat tua nk mampus...ptuiii..umur semakin pendek pn keja nk menipu..asal kena batang hidung dia je, dok asyik salah kn kerajaan...yg macai PR dok sokong membabi buta je..banggang...

Tanpa Nama berkata...

staystupidvotebn

keluarga korang nnt makan pasir la kalo still nk sokong BN yang tlh byk menyusahkan rakyat, tapi mementingkan kroni... yang dok atas makin kaya, kita2 y dok bawah ni makin sempit idup.... kerajaan bukan nk menolong rakyat, tp memeras duit lg ada...

pendekar semporna berkata...

saya pun sokong....anwar anjing!!!peliwat antarabangsa...jepun pun takut ngan anwar...maklum la...raja liwat seluruh dunia!!!

pendekar semporna berkata...

saya pun sokong....anwar anjing!!!peliwat antarabangsa...jepun pun takut ngan anwar...maklum la...raja liwat seluruh dunia!!!

Tanpa Nama berkata...

weii stupid macai PR..
sudah2lah bawak cerita basi tu..
bawak mai la bukti mana perasuah Bn atau Pakatan Haram..
Azmin kekasih Nuar tu keja apa..tp harta mcm jutawan.. celah mana main duit? belum jd krjn Pusat lg dh mewah..
ini pi Jepun pulak..menyibuk lbh dr menteri.. kwsn dia sndiri dhaif.. macai bodoh macam hang duk guna ayat basi tu la.. klu nk kebulur UMNO BN perintah bkn la ni.. nu 56 tahun dlu tu...

BODOHH.. jepun pun meluat dgn dsai haramjadah nih. macai2 bodoh ni je duk syok jilatt2...

Tanpa Nama berkata...

Alahai sedih yg celik it pun masih terpengaruh dgn bn..korang ni mmg tak fikir org lain kan.sokong bn barang naik tol naik semua rakyat susah.yg senang menteri2.apa nak jadi.kangkung turun nk suruh puji.malu den.kalau nak pilih pemimpin tu tilik la betul2..bila buat program je ajak org menari.bazir duit je kerja..dosa je dapat.salam sana sini xde batas.bini pun sama.xreti nk ckp ke sila tutup aurat.pemimpin mcm ni nak ke?yang buta je nak.hukum hudud tolak main2.sebab apa?takut makan diri sendiri.umno2.pemimpin yg senang sbb penyokong2 nk hidup susah.sebab tu sokong.

Tanpa Nama berkata...

macai 8.20pg.. ko patut sedih diri ko yg bodoh sbb tk boleh beza mana penipu mana yg betul. Barang naik ni kerja BN ke atau kerja org yg berniaga? Ko sekolah ke tidak? bodoh sgt xpaham ke?
Cina yg pakat naik brg utk sabotaj Krjn macai mcm ko tukang tokok hasut.. ini celaka punya manusia!

Lebih rela aku jd org BN dr jd pencacai peliwat, pencacai syiah PAS.. balaci DAP.. peliwat negara sehingga Krjn Jepun pun jijik nk izinkan dia masuk.. malu sket weii macai mcm ko nk jilat lg..

apakah dijamin dlm perlembagaan PakatN Haram takkan ade naik brg 100% klu perintah negara? Selangor semua bnda naik bahlol ooii..

Tanpa Nama berkata...

Bila BN ckp kroni..tau tak di negeri2 PR memerintah dia bagi kat siapa dkt org UMNO ke.

Tanpa Nama berkata...

astaghfirullah.. akhir zaman. fitnah berleluasa..

Tanpa Nama berkata...

Jika Yakuza ada kaitan dengan Anwar Ibrahim? Kita akan faham jika pihak kerajaan Jepun brief masyarakat Malaysia tentang isu itu.

Tanpa Nama berkata...

Malahan, ada diantara komen sini macam Red Bean Army yang sokong si peliwat sekarang nak nangis kerana mimpi ngeri dia dapat Sabah dan Lahad Datu tak terbang.

Tanpa Nama berkata...

Rasanya bila sesuatu kaum tu bertelagah ada kaum lain yg akan memperolehi keuntungan.biarlah pentadbiran kita pegang...ekonomi diorg dh ambik.

Tanpa Nama berkata...

sudah2 la tu korg berdagoh... sedih tgk.. karang kita dua dah lemah, kaum mate sepet dapat untung.. bergabung je la.. yg kurg tu cover antara satu same lain... tolak niat busuk kaum yg satu tu... tggu mase je nk ngap org melayu.. fhm2 la.. bukak mate... bukak hati.. adoila...

Tanpa Nama berkata...

Brg naik je salah bn..bodoh mcm tak de pelajaran lah..Pasal sayur kangkong tu contoh je la boddddoooohhhh...

Tanpa Nama berkata...

Haha..permainan cina plak dah...abis yg pandai dok janji nk turun itu turun ini tu permainan sapa bongok?? Haha...otak telan bulat2 ja apa najib ckp..cmni la jadi nya..

Tanpa Nama berkata...

Lu ckp tarak pakai otak la bro...itu lebai2 bodoh tu nti la yg nk talkinkan mak bapak lu..harapkn lu alfatihah pon gagap..puihhh....ke lu harapkn najib talkinkn lu?? Haha

Tanpa Nama berkata...

Yo.. bro...
sekarang rakyat malaysia bebas ke sana-sini dgn kerajaan yang ada, kenapa kita gadai kan hak kebebasan yg kita ada sekarang ni, sedang kan kita dah nampak bukti nya dgn pembangkang, hak2 orang melayu akan hilang dan kita akan jumpa persatuan melayu keristian atau melayu kafir dan islam syiah, bila nasi dah jadi bubur baru nak menyesal,dan pada masa tu jadi la M'sia mcm singapura, berapa ramai melayu dlm politic dia org, melayu blh bersuara ke..?
hargai & kekal kan la keamanan yg kita kecapi sekarang..
Tiada apa yg mustahil kalau kita sesama melayu berpecah-belah...
cuba banding kan negara kita ngn negara islam yg lain...dan bersyukur la kita sbb anak kita dpt gi sekolah ngn selamat..
mari kita fikir bersama...
PIECE YOW, NO WAR...

Tanpa Nama berkata...

Sy x nak ckp ape2 cuma...
Nak bgi tahu... Sy bencu umeno yg lgi bngang... Kalau dsai teruk... Najib 1000x terok... Korang yg sokong umeno x penah nak nmpak kan... Dah terang2 kes njib berlambak... Mane oegi kes altantuya yg bdannya hncur... Knapa x ttup kes mcm tuh jer Sedangkan ia kes berat... Kes liwat jugak yg korang spin2... Yg psal kes Anwar x boleh msuk jepun... Knapa tetiba boleh tmbul cerita mngarut camnih... Yg Dr mahathir pnjarakan Anwar bkn sbb bnda nih... Asal bongok Sgt korang nih... Dah la... Mls aq nak Lyn... Yg penting... Umeno mmg x de otk... Mcai2 nyer lgi la... Bodoh thap dewa...

Tanpa Nama berkata...

Lu org semua bagut2....
lagi gaduh, lagi bagut wa sukak2

Tanpa Nama berkata...

Annuar x leh masuk jepon,
penyokong dia buat demo kat kedutaan jepon suruh boikot barang2 jepon & bakar bendera jepon, bagus penyokong2 dia, Tapi orang jepon kata ini orang penyokong annuar semua bangan2, suruh orang boikot barang2 jepon tapi yg datang semuanya datang naik kereta HONDA & TOYOTA...Hihihi tu buatan mana..?
China ke..? itu la nama nya bodoh lagi bangan ...hahahahahahahahahahah

Tanpa Nama berkata...

nampak sangat macam di bayar
kan bagus bakar je honda n toyota 2

Tanpa Nama berkata...

cer citer pasal jet peribadi datin rosmah mansor naik pulak? bukan duit rakyat ker tu. oh. dia simpan sikit2 dari kecik..lupa..

kutu-kutu xnak citer pulak