Jumaat, 15 April 2011

APABILA TAIB MAHMUD DI PANGGIL ANJING TUA!! Kurang Ajar!!


Bertempat di hadapan Merdeka Palace Hotel, di atas padang Merdeka, Kuching, Pakatan Haram Jadah telah menaikkan poster yang berbunyi "undi Taib sama undi asuk (anjing) tua, jatuhkan taib sama dengan bunuh asuk (anjing) tua. Bila asuk-asuk (anjing-anjing) tua ni mahu dikorbankan?!!"

Dipercayai inilah antara Grand Finale yang digunakan pembangkang untuk memburuk-burukkan Ketua Menteri Sarawak. Persamaan antara manusia dan anjing merupakan satu yang melampau. Tindakan terdesak ini dipercayai bagi merialisasikan janji 16 April 2011 kononnya Pakatan Rakyat akan membentuk kerajaan selepas janji 16 September 2008 yang lihat gagal dicapai. Seterusnya sambung baca di SINI

Puak-puak ni memang kurang ajar, tak dak moral. Kalau banner yang dibuat oleh puak pembangkang ni di restui oleh pemimpinnya. Sememangnya puak pembangkang dari kepimpinan atas, hinggalah ke bawah, semuanya takdak moral. Tengok Anwar sudah la.. dia ada moral ke? he he..

Kalau dah orang atasnya teruk-teruk, orang bawahnya macam mana pulak ye?

Fikirla sendiri.. heh!

P/s: panggil orang anjing, sendiri pun macam beruk!!

Mctheory:
Untuk Anwar nak panggil apa haa.. binatang apa boleh seks dua alam?

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PALOTAK ORANG YG BUAT POSTER TU DH DI PROGRAM SEJAK DARI SEMENANJUNG BROO. DIORANG CUBA BWK BUDAYA BANGSAT UTK DI TANAM DLM MINDA ORG SARAWAK. TP ORG SARAWAK TAK MUDAH KENE TIPU BROO. INSYALLAH PRN NANTI FUCKATAN KENE 'PENGGAL' LAAA KEHKEHKEH

Mohd berkata...

Look at Selangor, the Pakatan government dig up big holes and sell the sand to Singapore.
Look at Penang, where the Malays and Indians are chased out of their own lands.
Look at Kedah where the MB, his relatives and cronies rob the people of the states's money.
Look at Kelantan, where the Orang Asli lands are given to outsiders as Ladang Rakyat. And the Kelantanese are deprived of clean water ever since PAS's rule.
Do the Sarawakians want this?
If the answer is yes, vote for Pakatan Rakyat and you deserve it.