Selasa, 5 April 2011

BUKAN ANWAR TU, BUKAN, BUKAN LAA.. PENAFIAN LAGI?? ehh.. buncit.. ehh dua orang.. ehh lagi..


Penafian demi penafian dibuat oleh puak-puak suku Pakatan haram ni. Mc rasa puak-puak ni buta perut buta akal. Ada kata video tu lakonan, ada pulak yang kata pelakon yang jadi Anwar tu ada dua, ada pulak yang kata perut Anwar tak buncit macam tu. Kiranya macam-macam cara la puak ni nafiakan. Pada yang belum tengok lagi, tengok kat bawah betul-betul.


Video tu memang telah di edit. Edit khas untuk tontonan umum. Almaklumlah..kalau ada adegan bogel-bogel, tak sesuai ditayangkan di You Tube dan blog-blog macam blog Mc ni, soo adegan pelacur cina tu bukak baju, telah di edit oleh si penayang video, khas untuk tontonan Umum.

Bagi yang kata ada dua pelakon macam Anwar tu, sebenarnya, seorang tu Dato Eskay, satu lagi tu Anwar la. Amoi tu datang dari mana Mc taktau, cuma apa yang berlaku, Dato Eskay seakan menguruskan tempat bagi Anwar 'menyantap' amoi terbabit.

Adegan dalam video tu, bukanlah lakonan, kalau benar ia lakonan, kenapa nak biarkan nampak macam berlakon? Bukankah kalau kita berlakon, kita nak nampak macam real? Buat apa kita nak berlakon, buat nampak macam berlakon? Orang bodoh saja yang buat macam tu.

Kebenaran dah terbongkar! Solat Hajat untuk paparkan kebenaran juga semakin nampak hasilnya.

P/s: dengar kata Anwar nak buat sidang media? benarkah.. he he he..

Mctheory:
Papa Hebat dah gelabah bewakk.. kah kah kah

15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sila semak telinga dia, sama atau tidak. cuping telinga setiap insan adalah diciptakan ALLAH berbeza.

Tanpa Nama berkata...

ini kerja umnprono!! bodoh punya orang umngok..umnprono..

Tanpa Nama berkata...

lepas ni rambut anwar akan potong slope plak baru nnpk jambu

M.Shaiful berkata...

orng 2 umno memang suka bab bab video porno ni..tak tahu kenapa..malulah aku...

Tanpa Nama berkata...

Structure badan n muka sama, tapi bukan dia, perut lebih boroi skeet pon bukan Perot dia. Mungkin sebab pintu n cermin dll nampak tak berapa lurus, tu yg Perot mcm terboroi lebih skeet.apa2 pon sumalah tak sama, cuma wajah jer serupa.....hehe...biasalah Salahkan polis,mahkamah,hakim, kerajaan,umno kecuali dire sendiri

hangkedee berkata...

asal jahat semua Umno dan lain lain.PAS + PKR semua maksum,Almaklum lah parti ajaran wali Pok Nik

Tanpa Nama berkata...

Aku tak nak komen.

Tabiat menabur fitnah diterangkan secara terperinci dalam surah Al Qalam ( Surah ke 68): Ayat 1 sehingga Ayat 52 ; antaranya dinyatakan dalam Ayat 10-13:
“[10] Dan janganlah engkau (berkisar dari pendirianmu yang benar, dan jangan) menurut kemahuan orang yang selalu bersumpah, lagi yang hina (pendapatnya dan amalannya), -
[11] Yang suka mencaci, lagi yang suka menyebarkan fitnah hasutan (untuk memecah belahkan orang ramai), -
[12] Yang sering menghalangi amalan-amalan kebajikan, yang melanggar hukum-hukum ugama, lagi yang amat berdosa, -
[13] Yang jahat kejam, yang selain itu tidak tentu pula bapanya.”

Dosa fitnah disebut dalam Surah al Baqarah 191: .. . “dan (ingatlah bahawa angkara) fitnah itu lebih besar bahayanya daripada pembunuhan”

Hanya aku berdoa agar Allah segerakan hapus fitnah kaum faasikin dan zaalimin sekarang ini:

"Ya Allah, Tuhan Yang Maha Melihat dan Yang Maha Mengetahui atas segala-galanya,aku insan yang lemah tak ketahui yang mana benar dan yang mana penzalim antara keduanya. Engkau laknatkanlah kepada semua pendosa yang sebenar sama ada pihak pemfitnah atau pihak pelaku yang terbabit dalam fitnah zina/liwat ini."

"Ya Allah, Ya Tuhanku, Engkau yang membalik-balikkan hati kami. Jauhilah kami yang beriman dari bersubahat dengan para pendosa dan janganlah biarkan hati kami cenderung kepada memilih/menyokong pemimpin-pemimpin yang fasik lagi derhaka kepada Mu."

"Ya Allah, Engkau Raja kepada segala raja, Engkau yang berkuasa keatas segala kerajaan, Engkau yang memiliki segala khazanah bumi dan langit, Sesungguhnya Engkau yang telah hinakan dan lenyapkan segala kerajaan mustakbirin sebelum ini seperti Namrud dan Firaun laknatulLah. Ya Allah, Ya Qahhar, Ya Jabbar! Engkau hancurkanlah dan hinakanlah golongan yang menjadi musuh kami yang beriman serta musuh syariat dan agama Engkau Ya Allah!"

"Ya Allah, jadikan kami golongan yang Engkau redhai dan jadikan kami bersama golongan yang berjuang atas jalanMu. Janganlah Engkau serahkan kami dibawah kekuasaan golongan mujrimin dan zaalimin yang hidup dibawah pengaruh Iblis & syaitan."

Amin! Amin! Amin! Ya Allah Ya Rabbil alami.

Surah Al-Nahl Ayat 110: Kemudian, sesungguhnya Tuhanmu (memberikan pertolongan) kepada orang-orang yang telah berhijrah sesudah mereka difitnahkan (oleh kaum musyrik), kemudian mereka berjihad serta bersabar; sesungguhnya Tuhanmu – sesudah mereka menderita dan bersabar dalam perjuangan – adalah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.

Tanpa Nama berkata...

Anon 11.03 & M.Shaiful

hehehe...marah ke??...korg patut malu dgn anwar lah...sb die kan alim warak tp buat keje xsenonoh...haihh

Tanpa Nama berkata...

Kalo kene tang ANwar semuanya fitnah. Maka berdoa sakanlah pencacai2 PAS berdoa dan solat hajat untuk melindungi dari fitnah.

Tetapi bila kene dekat Najib, dan beliau sendiri menafikan bhw dirinya difitnah, maka pencacai PAS kata ianya bohong, semuanya benar walaupun buktinya masih tiada..isu altantuya masih diehebahkan-hebahkan walaupun Najib sendiri sudah bersumpah Dgn Nama Allah s.w.t.

Jadi apakah kita iini pekak buta tuli, atau sengaja tidak berfikir? Adakah ada bezanya antara Najib dan Anwar seperti Anwar itu maksum Anugerah tuhan manakala Najib itu zalim dan tidak layak berkata benar atau bersumpah.. ADILKAH kita dlm menuduh dan menjatuhkan FITNAH kepada seseorg?

Sesungguhnya org yg sering berdusta akan dilaknati Allah s.w.t tunggu sahajalah masanya..

Tanpa Nama berkata...

lepas satu..satu..x habis2. yg lepas pun x settle lg. dulu kata gay..kali nie kata straight plak..lepas nie nk kata apa plak? x penat ke? apa faedah semua nie? dpt apa? buat pening org lg ada. dulu syok gak tgk drama2 dr semua pihak nie..tp skrg dh bosan la..drama xde ending. kiamat nnt la kut ending drama2 nie. anyway syabas kpd mereka yg pandai mengeluarkan isu2 yg hot lg mantap utk tatapan rakyat semua. gandakan usaha anda utk 'memantapkn' lg pemikiran rakyat. kuikuikui...

Tanpa Nama berkata...

seburuk buruk manusia akhir zaman ulamak...ak tau ulamak macamana senang cakap ulamak dalam PAS...

Spin1001 berkata...

tengok dinding bilik tu... kalu betulkan aspect ratio video nih, memang sah benar lar Anuar Illuminati... buang yang keruh, ambil yang jernih... wahai umat Islam, kembali bersatu kearah kebenaran... kita perlu bersatu, tinggalkan pemimpin yang menafikan kebenaran yang dipaparkan... malu kita di mata kaca dunia kerana kita mempunyai pemimpin sebegini rupa...

JoN berkata...

kalu kena batang idung depa smuanya x betui, fitnah la konspirasi la tonggek la mcm2 lg depa nk ptahankan yg trang2 trbukti dgn jelas sifat syaitan dlm pemimpin2 Fuckatan Rakyat nih, siap korek hadith2 lg nk cover line..ish2 apa la nk jadi dgn depa ni, mmg hati depa dh hitam sangat2...

Tanpa Nama berkata...

MUKA ANWAR SAMAR2. TP MUKA PELACUR TU JELAS SEKALI. BOLEH CAM KALAU BUAT KAWAT CAM, HEHE...

Ayam serama berkata...

Anwar tak mengaku dia dalam video tu. Tp Dato Eskay dah mengaku dia adalah bapak ayamnya. So, Majlis Agama, takkan tak ambil apa2 tindakan kot pada si Bapak Ayam yg bergelar Dato'?????