Jumaat, 8 April 2011

CERITA MENARIK TENTANG WAN AZIZAH!! ada apa dengan Wan Azizah?

perempuan ni pandai berlakon air mata!!




Selepas saja sidang media kontroversi penafian Wan Azizah mengenai video Anwar dan terkantoinya Wan Azizah dikhalayak ramai apabila dia gugup untuk menjawab soalan mengenai jam Omega Anwar. Rakyat Malaysia umumnya telah mengetahui bahawa Wan Azizah ini bukanlah seorang perempuan yang baik (seperti dilihat). Imejnya yang bertudung, mungkin hanya untuk menonjolkan imej baiknya dimata penyokong serta ahli PKR yang lainnya.

Ini kerana sejarah lalu mengajar kita, apabila Wan Azizah sering dipergunakan Anwar untuk menagih simpati dan kasihan dari rakyat Malaysia. Bermulanya penubuhan parti KeADILan, hinggalah wujud gabungan PRM dan KeADILan menjadi PKR. Wan Azizah juga pandai berlakon, mewujudkan sandiwara semasa Anwar di penjara hinggalah Anwar dibebaskan.

Masih ingat dengan kisah Anwar dicucuk HIV? Anwar disuntik arsenik? Siapa yang menghebohkan semua ini kalau bukan Wan Azizah. Kisah itu sudah lepas 10 tahun pun, tapi Anwar masih lagi sehat, hidup bahagia. Siap boleh balun amoi lagi. Lakonan demi lakonan untuk mencari sokongan politik demi Anwar, amatlah menjengkelkan. Mungkin rakyat Malaysia terpaku dan terlupa mengenai apa yang telah Wan Azizah lakukan untuk Anwar. Tapi masih ramai yang sudah sedar mengenai topeng imej solehah yang dipakai oleh Wan Azizah. Hinggakan suami meliwat dan berzina pun, masih lagi dibela.. Masyallah..

Klik sini untuk baca cerita yang lebih menarik mengenai Wan Azizah dan Anwar al-Juburit.

P/s: Wan Azizah dah pergi Sarawak untuk berkempen..

Mctheory:
Dengar kata ceramahnya hanya dihadiri seramai 15 orang je.. betul ke? kah kah kah..

1 ulasan:

sgray berkata...

Masih ingat lagi dengan wanita yang digelar Matahari...

Siapa yang sebenarnya diperalatkan antara keduanya.Siapa coordinator yang sebenar.Kenapa jijah begitu kental mempertahankan Nuar..Fikir fikirkanlah.

wallahuwa'lam