Isnin, 25 April 2011

JOHARI BEDUL TANYA SOALAN BODOH LAGI!!

Joe bedul ni masih lagi mahu menunjukkan kebodohannya terhadap kes video seks Anwar ni. Mungkin Joe ni masih benggang apabila Eskay membocorkan rahsianya yang mahu meminta wang sogokkan untuk menjalankan tugasnya 'pancing' MP PKR.

Mempertikaikan kerja polis amatlah tidak wajar, malah keputusan sebenar individu dalam video seks tersebut masih lagi dalam siasatan. Tidak penting sama ada adegan seks itu dilakukan didalam kondo atau hotel. Paling penting, siapa gerangannya individu yang membuat seks tu. Boleh jadi tempat itu masih dirahsiakan oleh Polis takut menganggu tugas mereka.

Joe Bedul kena tahu, apabila polis mengeluarkan statement, tidak bermakna itu maksudnya yang sebenar. Contohnya, fahamkan ayat ini, "Pihak Polis mengsyaki bahawa perompak terbabit sudah pun keluar negara, dan siasatan akan ditutup" Sedangkan polis tahu, perompak itu masih dalam negara. Perompak pula, ingat polis dah berhenti mencarinya, dia pun keluar, akhirnya dengan mudah polis menangkap perompak itu.

Itu gunanya media pada polis. Jadi Joe bedul jangan buat-buat pandai.

Berkenaan pelacur atau pelajar, wei Joe, berapa ramai pelajar cari duit jadi pelacur? Tak pernah tengok berita ke? Pelacur asing mengunakan Pas lawatan ataupun Pas pelajar untuk masuk 'cari makan' di Malaysia. Malah pelajar dari negara China difahamkan ramai yang buat part time 'menjual diri' untuk hidup di Malaysia. Jadi tak hairan la polis mengelarkan pelacur terbabit sebagai pelajar. Itu pun ko tak dapat nak fikir ke?

Tak payah la nak putar belitkan isu ni lagi. Kita tunggu aje keputusan sebenar daripada polis nanti. Kes ini bukan babitkan orang kecil, jadi polis kena buat dengan teliti, bukan boleh main-main. Langsung tidak boleh ada ketirisan dalam siasatan ini. Barula senang nak dakwa.

Puak Pakatan tak habis-habis nak putar belit isu!!!..

P/s: Joe Bedul ni tarak otak sebenarnya..

McTheory:
Paling penting, dimana agaknya Jam Omega sekarang ye?

1 ulasan:

komandomelayu berkata...

Jo bedul ni patut ni bedal 100kali kepala dia !!!
Apsal bedul dgn juburi tak saman je dato T tu 100juta?Tun M juburi berani saman tapi kecut telor nak saman Dato T,Nalla,Ummi,Ezam,Zahid md arip,rahimi dan ramai lagi yg dedah rahsia dia?
Apsal bedul dan juburi tak berani sumpah laknat?
Di Indon pelakon seks Ariel yg tak ngaku pun dipenjarakan terus
dan di ancam bunuh oleh golongan dakwah islam tapi di malaysia pelakon seks boleh bebas pegi oversea dan disokong pulak oleh parti islam PAS.
sokong PAS semua yang haram bisa di halalkan?