Jumaat, 1 April 2011

KASI LETUP!! ADAKAN SOLAT HAJAT DI SELURUH NEGARA!!


Solat Hajat untuk mencari kebenaran diadakan tempohari oleh Pas dan puak Pakatan Haram yang lain. Ceramah berapi-rapi mereka yang terlibat menafikan Anwar sebagai pelakon seks utama dalam video tersebut mengegarkan Stadium Malawati. Kehadiran ribuan penyokong yang mendengar dan bersolat hajat juga menambahkan lagi gegak gempita di stadium berkenaan.


Solat hajat politik oleh puak Pakatan Haram ini sering diadakan bagi menangkis isu yang tak mampu mereka lawan atau kononnya bagi mencari kebenaran. Allah maha kuasa, Allah maha adil, jika kebenaran yang disebutkan itu disembunyikan dengan tohmahan dan fitnah, maka bala yang dipohon kepada pemfitnah, akan diterbalikkan kembali kepada mereka yang mengunakan solat hajat untuk memfitnah (dengan izin Allah).

Di sini Mctheory, mencadangkan bagi mencari kebenaran dengan Solat Hajat, Mc cabar mereka adakan Solat Hajat diseluruh negara. Di Masjid-masjid utama disetiap negari dan bandar besar. Nescaya kebenaran yang dipohon akan ditunjukkan Allah kelak (dengan izin Allah).

Anwar Ibrahim, Hadi Awang, Nik Aziz dan sesiapa lagi pemimpin Pas dan PKR, diminta kesetiap negeri untuk adakan solat hajat bersama penyokong-penyokong mereka. Lebih afdal jika suruh Anwar sendiri yang mengimamkan Solat hajat tersebut. Almaklumlah.. kononnya dia difitnah..

Ada berani ka puak Pakatan Haram nak buat macam tu? Mc syorkan buat ajerr..

P/s: inilah yang berlaku bila Agama di politikkan..

Mctheory:
Berani kerana benar..takut??.. fikir la sendiri..

1 ulasan:

Medan Tempur Kedah berkata...

round 1 keputusan solat hajat PR:IGP dah bgtau video tulen 100%
kita tggu round kedua solat hajat pas.dan nntkan kptsannya.mintak2 suruhanjaya diraja ditubuhkan