Isnin, 11 April 2011

KASI PANAS!! ESKAY CARI ANWAR DI SARAWAK!! Anwar plak cari Jam Omega..


Lari Anwar lari... semua orang tengah cari Anwar sekarang ni. Datuk Eskay, Ummi Hafilda, Ezam dan ramai lagi penceramah yang sedang menunggu Anwar untuk berdepan dengannya. Anwar pulak, dikatakan minta pertolongan Saifuddin Nasution untuk jadi 'back up' jika apa-apa terjadi padanya.

Paling best apabila Datuk Eskay, bekas sahabat karib Anwar, turun ke Sarawak untuk mengejar dan 'mengajar' Anwar secukup-cukupnya. Adakah patut apabila Anwar dok berceramah kat Sarawak, Anwar kata dia tak kenal Datuk Eskay. Dulu sahabat baikk punyaa.. projek baikk.. sekarang dah tak kenal. Sebab tu Datuk Eskay turun sana, mau ajar itu Anwar Al-Juburit, supaya jangan dok pembohong banyak sangat.

Tapi hajat untuk mengajar Anwar malam ini tidak tercapai, apabila Anwar dikatakan tidak muncul-muncul dari tadi. Dah berjam-jam Anwar hilang ni. Apakah Anwar mendapat 'projek' terbaru daripada negara 'China'? heh..

Atau Anwar sedang mencari Jam Omeganya yang telah hilang? Atau mencari penganti jam Omeganya untuk menipu rakyat Malaysia untuk kali keberapa juta?.. sama-sama kita lihat..misteri kehilangan Anwar!!..

P/s: Dengar kata Kes Anwar ni, Polis sudah dapat petunjuknya..

Mctheory:
Habis la ko Anwar.. Masa ko dah sampai..

2 ulasan:

Anwar Abraham berkata...

RUN BUDDY RUN....teringat cerita orang putih dulu-dulu tahun 80an...

Tanpa Nama berkata...

ya...dengranya pihak berkuasa kesan yang passport nuar ni..memang dia ke Siam masa 'kejadian' itu...