Jumaat, 8 April 2011

KRISIS JANTINA!! APABILA JAM OMEGA DIKATAKAN TUN DR M YANG PUNYA!! Tudiaa.. dah pusing dah..

sekadar hiasan
Dengar cerita ada blogger puak pencacai Pakatan kata Jam Omega yang ada kat Eskay tu, kepunyaan Tun Dr M. Tudiaaa.. punya pusing cerita, sampai Tun pun kena. Lagi Mc tak tahan apabila ada hamba Allah yang dakwa jam Omega Anwar memang ada pada Anwar dan jam Omega yang ada pada polis tu bukan kepunyaan Anwar, tapi kepunyaan Tun Dr M, jika ada DNA sekalipun, ia hanyalah konspirasi dari pada pihak UMNO.

Cerita bodoh macam ni pun ada orang boleh percaya. Tambahan yang menyebarkan cerita ini dari seorang blogger pencacai Pakatan yang paling sopan dan paling lemah lembut. Apa tah nama dia, Milo? Teh? Nescafe? tapi ada Suam-suam la. Blogger krisis identiti macam dia ni pun ada orang boleh percaya ka? Dia sendiri pun tak tahu dia jantan ka betina, lagi mau kutuk kerajaan.

Orang 'dua alam' macam si blogger ni, selalunya cakap tak boleh pakai. Seratus kali dia cakap, seratus satu kali tak boleh percaya. Diri sendiri pun tak terbentuk, lagi mau nasihat orang. Cermin diri dulu sebelum nak nasihat orang. Mc ingat, sotong lagi keras dari dia kot.. he he he.. Kalau sotong boleh juga buat masak kicap! kah kah kah.. yang ni, nak buat apa? Buat semak saja.. kah kah kah..

P/s: goreng tepung pun sedap jugak kan.. he he he..

Mctheory:
Bukak seluar depan cermin, kemudian tengok.. ada ka, takdak? he he..

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sebenarnya kamu semua tak tahu bahawa Anwar ni ada kembar seiras. Kak Wan saja yang tahu. Jadi yang balun saiful dan pelacur tu adalah kembar dia. Jam omega tu hak tun.

Tanpa Nama berkata...

siapa idola gay malaysia.hahaha sendiri mahu ingat la kenapa puak2 macam ni beria2 menyokong " depan bisa,belakang bisa".

Tanpa Nama berkata...

Sah memang bodoh..eh bukan tak sedap tu..bahalol,tongong,bengap,goblok pun boleh sekalilah..jam tu sebenarnya dalam burit amoi tu..masa nuar pi cerobos burit tu pakai tangan dia..kah..kah..kah..tak caya pi cium tangan nuar..bau burit tu melekat lagi..kah..kah..kah

Sudir berkata...

seril number???

Tanpa Nama berkata...

jangan fitnah tanpa ada bukti-bukti yang konkrit.kalau ada kesalahan terhadap sesiapapun buatlah repot di mana-mana balai polis yang berdekatan bila-bila masa kerana semua balai polis dibuka 24 jam sehari.jangan jadi bacul,penakut dan pemfitnah.Berani kerana benar.Ini tuduh sana sini tanpa ada bukti.apalah lu.Nang bo tinang kui bo tikui.Datuk T? Datuk takut.

Tanpa Nama berkata...

Pasal tu dia guna nama milosuam!!
Pasal dia panas pun tidak sejuk pun tidak. Jantan pun tidak perempuan pun tidak. Fikiran dia pun sama gak la, betul pun tidak salah pun tidak. nauzubillahi minzalik.