Isnin, 11 April 2011

PANAS!! ANWAR SAKIT TERUK MEROYAN AKIBAT DARI SAKIT OMEGAPHOBIA??


Semalam Anwar melenting apabila di soal mengenai jam Omeganya yang dikatakan 'masih disimpan' olehWan Azizah di rumah. Malah Anwar mempertikaikan mengapa wartawan tersebut menyoal mengenai jam omeganya. Pada yang belum baca boleh klik sini

Malah apabila disoal oleh wartawan disebut Anwar terus di kenal pasti mengidap penyakit 'OmegaPhobia' dan tanda-tanda awal penyakit ini disenaraikan oleh blog Anak Seberang.

Adakah ini simptom-simptom OMEGAPHOBIA?
a) muka pucat
b) tekanan darah tinggi
c) mudah cakap merapu
d) mudah menggelabah
e) sikap menyalah org lain

Malah disyaki, ahli keluarga Anwar juga bakal mengidap penyakit yang sama. Jadi apabila anda bertemu dengan Anwar, Wan Azizah atau Nurul Izzah, pastikan anda mengelak dari bertanyakan soalan mengenai 'Jam Omega' kalau tidak anda pasti akan nampak simptom OmegaPhobia akan menyerang.

Mc difahamkan simptom ini boleh menjadi lebih serius apabila soalan mengenai Jam Omega terus ditanya. Di takuti pengidap simptom akan bertindak seperti anjing gila dan mengigit orang yang bertanyakan soalan itu. Kesannya hampir sama seperti anjing gila. Oleh itu Mc minta, pembaca semua berwaspadalah. Hati-hati dengan Anwar dan keluarganya.

he he.. pesanan ini daripada Kementerian Kesihatan Malaysia.. he he..

P/s: OmegaPhobia.. sungguh bahaya..

Mctheory:
Dahsyat.. kesian.. sedih.. he he he..

1 ulasan:

Arif Omar berkata...

KATOI PELIWAT DAN PENZINA INI KALI INI. INSYAALLAH.