Selasa, 10 Mei 2011

DAPigs PUNYA TAIK, UMNO YANG KENA TUDUH!!


Dap yang mulakan isu perkauman dari dulu hinggalah sekarang. Terbaru di PRN Sarawak, mereka mainkan isu bible melayu, kerajaan pinggirkan kaum kristian, kebebasan agama terhad di Malaysia kalau BN ini kerajaannya, hingga menimbulkan bibit kebencian yang kekal terhadap kerajaan BN.

Kemudian timbul lagi satu kes berkenaan 'Majlis gabungan paderi-paderi' yang ditaja oleh Jeff Oii (ahli parlimen Dap Jelutong sendiri) yang berikrar mahu menjadikan agama kristian sebagai agama rasmi Malaysia dan PM Malaysia terdiri daripada orang kristian. Apakah in bukan satu isu perkauman? Apakah ini bukan isu rasis?

Si Haramkah dan puak bingai Pakatan yang lain tak sudah-sudah menuduh UMNO mainkan isu perkauman ini. Kenapa kata isu ini UMNO yang mainkan? Bukankah semua ini dimulakan oleh Dap? Apakah isu ini isu kecil? Tidakkah kau rasa sensitif wahai Pas bodoh bingal baghal dan bahalol.


Kau tak rasa tercabar ke apabila Malaysia kini agama rasminya Islam, nak ditukar kepada agama Kristian? Malah ada ikrar yang mahu orang kristian menjadi pemimpin Malaysia. Sebagai orang Islam kau tak rasa apa-apakah wahai Pas?

Atau demi dendam kesumat busuk, kau sanggup berpemimpinkan orang Kristian hanya untuk menjatuhkan  UMNO sebagai pemerintah di Malaysia?

Kalau itu tujuan Pas maka fahamlah kita tujuan sebenar parti Pas ditubuhkan. Bukan untuk menjaga Islam, tapi hanya untuk memiliki kuasa politik.

Bila isu ini tersebar, puak Pas salahkan UMNO kerana mainkan isu perkauman. Sedangkan isu perkauman ni sebenarnya modal besar Dap untuk memenangi pilihanraya dengan sokongan kaum cina.

Siapa yang mulakan rasis, dah salahkah kita jadi rasis untuk menjaga hak kita?

Orang bodoh macam puak Melayu Pas dan Pkr saja yang sanggup digunakan oleh Dap.

Haramkan Dap! pulaukan Pas!, anti Pkr!..

Allahhuakbar!!

P/s: Bila agaknya Melayu bingai macam Pas dan Pkr nak sedar?

McTheory:
Dap punya pasal.. UMNO pulak yang kena tuduh!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mula2 kita kaum Melayu kena pastikan puak Ulama dlm parti PAS menang besar dan mengalahkan puak Erdogan. Sekarang ini Anwar sedang rancak menabur wang kpd lebai2 PAS utk menyokong puak Erdogan.
Kita harapkan lebai2 PAS ini akan mengikut prinsip lama mereka iaitu mereka beri pitih kita ambil, tapi pangkah tetap puak Ulamak.
Dgn kalahnya puak Erdogan yg menyokong Anwar, maka lebih cerahlah ujudnya kerjasama antara PAS dan UMNO utk mengujudkan Kerajaan Perpaduan utk menjaga kepentingan orang Melayu di Malaysia.
Tanpa sokongan PAS, PKR dan DAP terutamanya tidak dapat merampas kuasa politik dpd orang Melayu sebab DAP hanya akan menang di kawasan majoriti Cina sahaja iaitu di bandar2 besar.
Dah jelas bahawa Cina MCA dan Cina Gerakan bersengkokol dgn DAP. Dgn itu UMNO jangan lagi beri calon2 MCA dan Gerakan bertanding di kawasan majoriti Melayu.
Kalau PAS dan UMNO dah dapat majoriti 2/3 di Parliamen, eloklah kita orang Melayu pula mengubah Perlembagaan dan bertindak kasar terhadap kaum pendatang yg tidak mengenang budi,tidak boleh dibuat baik dan diberi muka.
Melayu jangan mudah lupa!