Rabu, 11 Mei 2011

HANGIT!! BLOGGER UMNO TERIMA LATIHAN DARIPADA APCO?? ishh blogger yang mana satu ni??

Bila blogger pulak dituduh ejen Apco!!

Baca artikel ni Mc petik dari artikel sebuat blog puak pencacai Pakatan!

Baru-baru ini bloggers dan aktivis maya serta cyber troopers Umno pergi Kursus Jentera Penulisan Dan Karikatur UMNO 2011 di Institut Latihan Umno (ILMU) di Janda Baik Pahang. Latihan disampaikan oleh pakar propaganda yang mendapat latihan khusus APCO sebuah firma Yahudi yang menjadi penasihat UMNO.


Termasuk di antara mereka ialah Timbalan Ketua Pemuda Umno Cawangan Naka, Wan Suhaizi Wan Senu atau dikenali sebagai Aktivis Umno Pekan Naka dalam facebook.


Setelah kursus tersebut selesai,apa yang dapat dikesan ialah serangan bertubi-tubi kepada Pakatan Rakyat terutama pemimpin-pemimpin PAS. Secara spesifik, merujuk peringkat Padang Terap, mereka telah bertubi-tub menyerang Facebook Pemuda Padang Terap, Yb Ustaz Nasir Zakaria dan beberapa pemimpin PAS Kawasan. Taktik dan serangan pembunuhan watak,iaitu serangan peribadi, taktik mengalih isu sebenar, taktik pecah isu, taktik provokasi, taktik menghina semua yang mereka pelajari telah digunakan.


Mereka kini bergerak dalam bentuk organisasi tersusun dan dipercayai mendapat biayaian daripada Umno. Mesyuarat Umno peringkat negeri telah membuat keputusan iaitu satu minggu satu isu akan dibangkitkan untuk menyerang Pakatan Rakyat. - sumber sini

Lepas Mc baca artikel ni, Mc pun tertanya-tanya kenapa tak dinyatakan nama blogger yang terlibat? Kalau ada pun seorang Facebookers dari UMNO Naka iaitu Wan Suhaizi yang marahkan Nasir sebab guna duit rakyat untuk pergi lawatan ke Guangzhou China tempohari. Kononnya lawatan sambil belajar, tapi siap pergi bawak bini, belajar apa kat China sana nunn? Pi dok perabih duit rakyat je la.


Ishh.. kata ramai blogger UMNO yang terima latihan dari APCO, kenapa hanya nyatakan seorang saja? Mana nama yang lain? Kan ramai lagi blogger UMNO yang ada sekarang ni, nak tau juga yang mana terima latihan dari APCO. Kalau dah terima latihan pasti artikelnya hebat berapi-api ye tak?

Cerita blogger UMNO dapat upah ni dah cerita basi. Setahu Mc, majoriti yang dok mengadap depan Blog ni, satu sen pun tak dapat apa-apa, hanya semangat berjuang untuk menentang kemungkaran puak Pakatan Haram yang dipimpin oleh Anwar laknattullah. Berjuang demi Alif Ba Ta (Agama, Bangsa dan Tanah Air).

Kalau ada bukti ada blogger UMNO terima duit dan dapat latihan daripada APCO sila nyatakan. Mc pun nak tau juga siapa orang tu. Jangan main tuduh saja, setakat main tuduh sesiapa pun boleh buat cerita.

Inilah masalah puak pencacai Pakatan ni, yang fitnah dok pi percaya, yang kita kata betul, haram dok kata fitnah, jenis dasar otak dok kat kepala lutut memang susah nak faham.

P/s: bila bodoh pi la sekolah, ni tak dok ponteng bawah jambatan..

McTheory:
Bila besaq jadi tukang sapu, marah kata UMNO tak bagi sekolah la pulak..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MSLHNYE BRO DIORNG PUNYE TIM BLOGER REVOLUSI 13 A.K.A DREBERLORI 13 LBEY BANGSAT BROO. DUET MASYUUUK. POINT TARAK TP BAB FITNAH MMG HEBAT KEHKEHEH

gegar selangor berkata...

bagi saya bloger dan unit media baru UMNO/BN.....tahu dapat latihan IT...dan juga perkembangan terkini.....guna konsep DUNIA TANPA SEMPADAN.....dan saya seru PAKATAN RAKUS....udah-udah lah/....saya dan nampas korang tak ada isu....