Selasa, 24 Mei 2011

KASI PANAS!! ANWAR KEBAL DISEBABKAN PENYOKONG PAKATAN BEBAL!!



Tadi Mc berburak dengan seorang yang sememangnya tegar gila dengan Pkr ni. Sememangnya kalau sudah taksub, tahi depan mata dikatakan coklat.

Tidakkan anda sedar bahawa penyokong Pkr selalunya mempunyai kelakuan yang sama. Iaitu suka mencari salah orang, sedangkan diri sendiri pun tak berapa nak betul.

Kita sering mendengar penyokong pencacai pakatan mempertikaikan kepimpinan negara dalam segala hal. Sedangkan dalam masa yang sama perkara tersebut juga terjadi dalam pemerintah pakatan dinegeri jajahan mereka.

Kenapa mereka tidak cuba menyelesaikan masalah sendiri dahulu sebelum sibuk mempertikaikan masalah orang lain?

Contoh paling senang ialah, orang yang tak bersolat, menegur orang orang lain tidak bertudung. Niatnya bagus, menegur kesalahan orang, tapi kenapa tak betulkan diri sendiri dahulu sebelum cuba nak memperbetulkan orang lain, kan lebih bagus begitu.

Pada orang2 yang selalu sibuk menjaga hal kerajaan. Mc nasihatkan jaga family dulu bagi elok2, beli cermin besar sikit untuk belek kesalahan diri, kemudian baru tegur orang lain.

Kepimpinan sebenar bermula dari keluarga. Jika itu pun gagal, jangan harapla nak jadi adun atau MP nescaya akan gagal dengan lebih teruk.

McTheory:
Tolong cermin diri sebelum tengok orang lain!!

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau pegi ke Kota Bharu, Kelantan..., akan dilihat merata2 bahawa papan2 iklan yang memaparkan wajah2 wanita yg bertudung kepala. Bagus sangat. Tutup aurat.

Tapi, kalu pi Selangor..., hummm.., takder pun mcm tuu..

Tu yg aku tak percaya PR ni.... - double standard...! Takder dasar yg tetap..., khas untuk PRakyat...

Tanpa Nama berkata...

BIASAK LA BROO. FUCKATAN NI SKE SGT KOMPLEN BAJU ORG LAIN TP SUAR SENDIRI RABAK SAMPAI NAMPAK TELOW BUAT DERKK JEK KEHKEHKEH ADOIYAIIII

Tanpa Nama berkata...

teringat pagi tadi beli ayam kat pasar.. peniaga tu siap maki hamun kerajaan pasal kenaikan harga barang.. tapi yang pelik nye dia jual harga ayam punya la mahal RM8.50 sekilo takde plak nak kurang harga ayam tu .lagi senyum ada le.