Isnin, 23 Mei 2011

KASI PANAS!! LUCAHNYA FILEM NUR KASIH!!



Pada mereka yang sudah menonton filem Nur Kasih, pasti akan terkejut dengan post Mc yang ni. Nak tahu apa ceritanya? Baca sendiri..

Ceritanya macam ni, dua hari lepas Mc menemani isteri Mc yang peminat fanatik cerita Nur Kasih. Kira dalam erti kata 'terpaksa' pergi nonton la.

Mc pergi nonton kat pawagan baru di JB. Sedang beratur beli makanan ringan untuk jamu semasa menonton, ternampak pasangan muda dua ekor terkepit-kepit. Si jantannya ranggi habis, yang betinanya skrit 'pink' pendek, kiranya seksi giler la. Mc pun malas nak layan, menyakitkan mata je. Anak melayu dah rosak akhlak.

Bila masuk room pawagan, nampaknya tak la ramai sangat orang. Lampu pun tutup, cerita bermula.. bla bla bla.. Mc pun layan la sambil makan pop corn. Kalau tak layan pop corn Mc rasa Mc boleh tidur, sebab Mc memang tak layan cerita slow-slow macam Nur Kasih ni. he he..

Dalam pertengahan cerita sedang Mc khusyuk layan jalan cerita, isteri Mc membisikkan sesuatu..


"cuba tengok pasangan disebelah"

Mc pun dalam keadaan gelap, cuba memfokuskan sesuatu.

"Apa hal?" Mc tanya balik.

"Tengok je la, dalam pawagam pun jadi keje" balas isteri Mc.

Sedang Mc cuba memfokus pasangan disebelah, dengan cahaya skrin yang sedikit membantu, Mc nampak pasangan muda dua ekor yang Mc nampak diluar tadi, cuma duduk selang sebelah kerusi dari Mc.

Pakai ranggi-ranggi tapi tengok cerita Nur Kasih.


Dalam apa yang Mc dengar dan Mc lihat, dua ekor beruk tadi sedang main gentel dan korek. Aduhh.. sang betina yang pakai skrit tadi sedang duduk bersila dan tangan si jangan sudah masuk ke dalam skrit. si betina pulak sedang mengentel gear si jantan.

Sudahla begitu, siap merengek-rengek lagi. Mungkin kerana terlalu 'sedap' melayan nafsu, beruk dua ekor tadi tak sedar Mc sedang memerhatikan mereka.

Angin Mc dah naik, Mc tukar tempat duduk dengan isteri Mc. Kemudian Mc dengan selamber memerhatikan beruk dua ekor tadi dengan jarak dekat.

Melihat Mc berkelakuan begitu, mereka 'tersentak' (potong stim) mungkin mereka sudah sedar 'perangai' buruk mereka sudah disedari, si jantan betulkan seluar dan terus menarik si betina keluar dengan tergesa-gesa.

Mc pun bangun nak ikut sekali, tapi.. tangan ditarik oleh isteri Mc.

"dah.. tak payah cari gaduh, mai duduk sini"

Ikut hati nak saja Mc bagi khutbah agama free kat dua ekor budak takdak akai tu.

Bila Mc berpaling kepala ke belakang, ada brother angkat tangan simbol 'best' maknanya diaorang pun sedar, tapi malas nak layan.

Ya Allah.. apa nak jadi la dengan budak-budak melayu sekarang ni. Tengok cerita Nur Kasih pun boleh 'stim' ka? Cerita sikit punya bagus, diselitkan cerita pasal agama, tapi boleh pula dua ekor tadi 'buat projek'.

Tak takut mati ke?

Kalau tak salah Mc, beruk dua ekor tadi tu pelajar. Harap pandai belajar saja, tapi kehidupan cetek dengan agama. Nak salahkan siapa? keluarga? Masyarakat atau kerajaan?

Kalau tanya puak Pakatan, tentunya kerajaan yang salah.

Jawapan yang betul ialah, keluarga. Institusi keluarga paling penting dalam mendidik akhlak anak-anak, kemudian diambil berat oleh masyarakat sekeliling untuk menjaga keharmonian dan pembangunan Islam. Kerajaan hanyalah penyedia, pemupuk dan penyumbang untuk bantu masyarakat Islam. Seperti adanya sekarang ni.

Jadi jagalah anak kita elok-elok. Pilihan ditangan kita, baik dan buruk sudah tersurat. Pilihlah yang mana suka. Jadikan kehidupan cara Islam sebagai cara hidup, nescaya aman sentosa.

McTheory:
Bahagia di dunia dan di akhirat..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mungkin nama jantan tadi ANU juga kot dan betina nya chin dolly kot hik hik hik atau pun anak didik dajjal anughairah tu kot.

Malaysian Epic berkata...

ha betul. setuju bangat deh

Unknown berkata...

Yea laa semua salah pakatan, beruk BN puki mak tuu mcm mane pula??