Isnin, 23 Mei 2011

AKHIRNYA NIK AZIZ AKUI UMNO YANG MEMBELA RAKYAT KELANTAN!!


Pas mana buat apa-apa pun. Masjid pun tak mampu nak buat. Dengar Kelantan kata nak buat stadium, tah betul ke tah tidak. Ataupun hanya angan-angan mat jenin.

McTheory:
Nik Aziz perlu berikan kembali Kelantan pada BN jika mahu Kelantan maju..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bukan UMNO Mc tp k'jaan persekutuan. Klu kita paham psl persekutuan sepatutnya tak jd isu siapa yg patut membangunkan sesebuah negeri yg berada dlm persekutuan itu. Kenapa perlu tunggu BN memerintah baru nk tolong? UMNO kata bela melayu, kan Kelantan 99% melayu kenapa xnak bangunkan mcm negeri lain?
Kenapa org Kelantan x suka UMNO? Krn majoriti pemimpinnya x ambil tahu sgt perihal org kt bawah ('agah' kata org2 Klate), tunjuk muka bila org2 bsr turun @ dekat2 nk raya, masa lain kt KL maklumlah org korporat. Yg pemimpin kt bwh pon sama je dok berebut projek2 kecik (projek bsr org ats dh kebas - ada yg dpt puloh juta,ratus juta tp projek x siap2 - Mc tahu kan siapa orgnya).
So x payahlah dok kacau Kelantan, biarlah PAS tadbir,klu nk tolong pakat2 tolong klu xnak jawablah besok kat dlm kubor (bukan Mc tp org2 bsr persekutuanlah).

Nok berkata...

Bro saya rasa kalau Pas inginkan sokongan org melayu selain dari rakyat K,taan, Pas kena keluar dari kepompong PR, org melayu memang x akan menerima DAP dalam arena politik tanah air..kalau hendak saya huraikan satu per satu memang banyak isu kelemahan Pas amnya pakatan yg tidak bolih di terima olih semua rakyat,kalau setakat kempen memaki hamun olih Pas, rakyat tak kan jatuh cinta dan menyokong parti tersebut.

rakyat sudah muak dgn pendekatan tersebut di tambah dgn penafian pemimpin Pas berkaitan salah laku DSAI yg terang2 mengkhianat perjuangan PR....dan Pas mesti ingat bukan semua rakyat suka dgn cara perjuangan mengunakan agama untuk menidakkan kebaikan yg telah di laksanakan oleh BN...sedangkan apakah kebaikan yg telah di buat oleh Pas untuk rakyat secara am yg boleh di war warkan bagi menafikan kebaikan oleh BN.....

Nok berkata...

Sambung, kalau setakat kempen pas dgn serban sampai kekaki,dgn memaki hamun,sana tak betul ,sini korup,sana haram,x ada satu pun yg menyebut kebaikan gomen...rakyat muak mendengarnya dan di burukan lagi, hidup dari lahir sampai besar di biayai oleh DEB termasuk mak bapak...tak ada ke rasa bersyukur pada tuhan dan berterima kasih pada kerajaan BN.....melainkan kalau boleh biar semua pemimpin BN mampos....tapi kalau percaya pada tuhan..hidup bukan di atas sumpah dan maki hamun sesama manusia...segalanya di tentukan oleh tuhan...penyokong Pas tepuk dada tanya selera..