Isnin, 23 Mei 2011

PANAS LAGI!! CERITA PAK SHIEKH MELANGGAN PONDAN!! main bontot!!



Ini ada satu cerita yang menarik mengenai pak shiekh yang memakai jubah hanya sebagai topeng Islam untuk menutup kejahatan yang mereka buat.

Jika kita lihat dari rupa parasnya, Masyallah.. memang nampak sejuk mata. Dengan kepiah putihnya, janggut panjang hitam keputihan, pakai jubah serba lengkap. Memang nampak Islamik betul peribadinya.

Itu dari segi luaran je la..

Ceritanya macam ni, ketika Mc sedang melepak minum disebuah kopitiam (yang terjamin halal). Didepan Mc ada sekumpulan yang Mc gelarkan pak shiekh - pak shiekh la.

Tak ada apa pun pemandangan yang menarik. Mc pun layan surfing, sedang leka membelek email. Mc nampak salah seorang dari geng Pak Sheikh tadi sedang bersembang dengan cashier yang agak lembut.. ala ala nyah gitu.

ok lagi..

Kemudian nampak pula Pak Shiekh tadi mengosok-gosok tangan cashier nyah tu. Ishh.. macam dah pelik. Tumpuan Mc pada surfing mula terganggu. Kemudian pak shiekh tadi membayar bil sambil mencubit pipi cashier nyah terbabit. Nyah tadi pun tersipu-sipu malu.

Masyallahh..


Mc tak tau apa perasaan Mc ketika itu. Pelik, terpegun, terkejut atau bermimpi. Orang yang Mc sangkakan Alim dengan pemakaiannya yang sungguh Islamik itu, rupanya berminat pada kaum sejenis.

Ya Allah.. apa yang kau cuba tunjukkan pada ku ini.

Mc tak nak bersangka buruk lalu Mc panggil si nyah tu untuk bayarkan minuman Mc, niat sengaja nak ajak si nyah tadi bersembang.

"Apa pak haji tu nak?" Tanya Mc pada nyah tu.

"tak ada apa-apa, dia suruh saya call dia malam ni kalau free" jawab nyah tadi tu dengan selamber.

Tertelan air liur Mc dengan jawapan dari nyah tu. Memang sah la si Pak Sheikh tadi berminat pada kaum sejenis. Lalu Mc capai laptop masukkan dalam beg dan berlalu pergi.

Sedang berjalan Mc teringatkan satu cerita (sudah lama terjadi) Pak Imam meliwat anak lelakinya dari umur 12 tahun hinggalah 16tahun.

Walaupun sudah lama anak tadi diliwat dan cuba memberitahu mak dan abangnya, tetapi seluruh keluarga dan masyarakat tidak mempercayai kata-katanya, hinggalah dia dipujuk oleh guru untuk membuat laporan polis.

Bila polis buat siasatan, sememangnya ada kesan tusukan (sebab tak pakai gel) dan air mani yang boleh jadikan bahan bukti. Di pengakhiran cerita, akhirnya Imam syaitan yang bertopengkan manusia itu dipenjara dan disebat.

Moral dari cerita Mc ini ialah, jangan menilai seseorang dari paras rupanya. Putih tak semestinya baik, dan yang hitam tak semestinya jahat. Pandangan mata manusia mudah ditipu, tetapi pandanglah dengan mata hati, ia lebih teliti dari luar dan dalam.

P/s: macam Anwar, nampak baik.. tapi? kaki bontot jugak..

McTheory:
Islam bukan hanya pada luaran, tapi lebih ke dalaman..

Tiada ulasan: