Khamis, 19 Mei 2011

PANAS!! AHLI KELUAR PAS!! MANA ADA SEMUA TU TIPU!!


Setiap kali berlakunya ahli keluar parti,tidak kira dari PAS,PKR atau pun DAP secara tiba tiba akan mengaku yang keluar itu bukan ahli mereka.

Tidak kira berapa tahun dan seberapa besar mana pun pengorbanan ahli mereka, apabila sebaik saja mengumumkan keluar parti segala rekod dan jasa mereka akan terpadam kerana langsung tidak mengakui, ibarat ibu tak mengaku anak.

Kalau dihitung,sejak PRU12 hinggalah sekarang sudah beribu orang keluar dari pakatan rakyat. Tetapi tidak satu pun dari mereka memperakui yang keluar itu adalah ahli ahli mereka.

Adakah pemimpin juak haprak memperakui mereka mengunakan ahli ahli hantu untuk mendapatkan tempat didalam pucuk pimpinan mereka?


Suka sekali Mc untuk mengulas mengenai hal yang diutarakan oleh blogger Pisau.net ni.

Bila masa untuk mencari ahli, setiap bahagian atau cawangan Pas akan menghantar senarai ahli baru kepada Pas Pusat untuk menunjukkan bahawa mereka berjaya menyebarkan dakwah songsang Pas kepada masyarakat di tempat mereka.

Nescaya apabila cawangan yang mempunyai senarai ahli paling banyak akan menjadi lebih popular kepada pusat dan peluang untuk mendapat jawatan lebih tinggi akan lebih terbuka. Tapi benarkah ahli-ahli yang dihantar itu wujud? Atau hanya rekaan semata-mata (ahli hantu)?.

Nama dan borang ada, tapi tuannya tak ada. Sebab itu bila ada saja ahli yang keluar dari Pas atau Pkr, mereka akan mengatakan itu bukan ahli mereka.

Susah bila dah selalu jadi parti hipokrit, hinggakan benda yang benar pun dikatakan tipu. Kononnya Pas perjuangkan Islam, tapi menipu, memfitnah dan membohong ni umpama satu amalan rasmi dikalangan puak khawarij Pas.

Hakikatnya Pas sebenarnya semakin risau dengan keadaan yang berlaku sekarang ni. Apabila ramai ahli Pas menyertai UMNO kerana tidak mempercayai kualiti perjuangan Pas yang lebih menjadi 'hamba' kepada Dap.

P/s: Sampai bila Pas nak jadi tukang cuci je ni..

McTheory:
Tukang cebuk Dap dan Pkr 'berak'..

Tiada ulasan: