Isnin, 23 Mei 2011

PANAS!! KEMPEN UNTUK PEMILIHAN PAS SUDAH SAMPAI KE FELDA

Risalah yang sedang di sebarkan di kawasan Felda

Kempen bagi pemilihan pucuk pimpinan PAS telah merebak ke kawasan Felda. Risalah ini di katakan sedang di sebarkan di kawasan Jengka dan lain-lain kawasan di Pahang. Yang menarik, mereka juga telah menjemput Anwar Ibrahim a.k.a. 'Pandikutty' di dalam Pidato Perdana mereka pada 28 hb Jun ini, jam 9 malam.

Kadang-kadang, hairan juga mengapa PAS memilih untuk melakukan program ini di kawasan Felda. Apapun, setiap kali kita sebut Felda, salah seorang orang kuat PAS yang tidak boleh kita lupa ialah Mazlan Aliman. Beliau yang kini sedang cuba untuk mempertahankan jawatan beliau sebagai AJK PAS Pusat, sedang bertungkus lumus memperbaiki imej beliau. Ini adalah kerana imej beliau sudah tercalar akibat kekalahan PAS di kawasan Felda pada beberapa Pilihanraya Kecil yang lepas.

Mazlan menjemput Anwar Ibrahim untuk merasmikan program ANAK. Mengapa Mazlan cukup berminat dengan Anwar????????

Di antara mereka yang di jemput untuk berceramah dan pidato pada program ini ialah :-

1) Haji Abdul Hadi Awang
2) Normala Sudirman (calon yang tewas pada PRK DUN Tenang)
3) Nurul Izzah Anwar
4) Salahuddin Ayub
5) Mohd Hanifa Maidin (peguam PAS)
6) Mohd Sabu
7) Anwar Ibrahim a.k.a. 'Pandikutty'

Sekiranya kita kaji senarai nama ini, semuanya dari team 'Ulama' dan tiada yang di jemput dari team 'Erdogan'. Namun di sebabkan Mazlan ini amat taksub, Anwar tetap di jemput walaupun manusia ini tercemar dengan dosa dan noda.

Sama-samalah kita saksikan wayang terhebat manusia-manusia ini sebelum Muktamar PAS yang akan di adakan tidak lama lagi.

ANAK JATI FELDA
warisanfelda.blogspot.com

Tiada ulasan: