Sabtu, 28 Mei 2011

PANAS!! PENCARIAN KEMBAR ANWAR BERMULA!! kena ada audition ni..


1- Hadiah istimewa sebuah Rolls-Royce berplet nombor KCJ 67 kepada sesiapa yang tampil kehadapan dan mengakui yang dia berwajah serupa dengan Anwar seperti yang terdapat di dalam video.

2- Bunyinya tidak-masuk-akal kerana tiada sesiapa pun yang berfikiran waras akan sanggup mengaku menyerupai Anwar seperti didalam video bogel tersebut.

3- Percaya atau tidak, ini lah tawaran seorang dari Kedah bernama Zamil Ibrahim iaitu Pengerusi Parti KITA Kedah (People’s Welfare), yang memiliki kereta mewah Rolls-Royce tersebut.

4- Tujuan utama tawaran tersebut ialah untuk menutup atau membuktikan yang Anwar bersandiwara dengan mengatakan pelakun itu bukan beliau, malah ada tanduk-dua-serupa.

5- Penganut Anwar di cabar membuktikan tanduk-dua-serupa tersebut. Tawaran tamat pada 10hb June.

Berita ni Mc ambil dari blog HHalem. Cerita asalnya dari Free Malaysian Today.

Baru-baru ni Mc ada bongkarkan bahawa Anwar sedang mencari lelaki berwajah sepertinya untuk dijadikan kambing hitam. Sedangkan pencarian Anwar ini dilakukan secara rahsia, dan hanya orang tertentu saja yang tahu, difahamkan jumlah yang lumayan juga menanti jika dapat mencari 'kembar' Anwar.

Semuanya sudah terbongkar apabila Zamil Ibrahim membuat kenyataan ini. Malah pencarian kembar penganti Anwar akan menjadi semakin sukar kerana tidak ada siapa pun yang berani tampilkan diri.

Jika nak buat secara terbuka, apa kata Mc cadangkan kita iklankan di suratkhabar dan television mengenai perkara ini. Kita buat audition macam rancangan Mentor dan AF. Cuma yang ni tak payah menyanyi, cuma tayang body sama ke tak sama. he he he..

P/s: hadiahnya dah ada, kereta roll Royce dan sumbangan wang dari Anwar..

McTheory:
Mesti gempak beb.. gempak.. ha ha ha ha..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sory la gua memang cadang nak mengaku gua la orang itu, tang perut dah hampir sama - boroi, tang tetek dah tak cekang macam orang muda, tang muka dan kote tak sama yang tu buat payah tu, gua size asia je. hah hah hah