Sabtu, 28 Mei 2011

PANAS!! TS HARUSSANI DI HINA!! PAS AJARAN SESAT!



Inilah yang berlaku apabila Islam hanya di pakaian. Memfitnah, mencerca orang disini sana. Apakah benar apa yang diperkatakan oleh mangkuk yang berceramah itu? Apakah dia tak tahu hukum Islam dan hanya memusingkan fakta sebenarnya.

Jika benar TS Harussani Mufti Perak haram makan gaji dengan kerajaan Perak, bagaimana pula dengan Kelantan? Apakah Kelantan tak ada judi? Kelantan tak ada jual minuman keras ke? Bagaimana pula dengan Pulau Pinang? Kakitangan kerajaan yang bekerja dengan Kerajaan Pulau Pinang, makan duit gaji haram ke? Sama juga seperti Kedah dan Selangor, apakah selama ini semuanya makan duit haram?

Inilah yang terjadi bila cakap tak pakai otak! Cakap main sembur saja, otak simpan kat rumah kasi lembu pakai, tu yang jadi macam tu.

Seorang muslim hanya mencari rezeki dengan kerja yang halal, dan hanya buat kerja yang halal, maka sumber pendapatannya juga termaktub halal, selagi dia bekerja ditempat yang sememangnya halal. Bagaimana sumber kewangan majikannya itu, bukan masalahnya, itu masalah majikannya.

Inilah yang berlaku dalam ceramah Pas. Sesat dan menyesatkan! Mufti pun mereka sanggup panggil Haram! Apatah lagi kalau rakyat biasa macam kita ni.

Sebenarnya Harussani tak haram, yang haram sebenarnya si penceramah ni, anak haram dan haram jadah!

P/s: Macam ni kah pejuang Islam sebenar?

McTheory:
Tengok muka pun takdak seri langsung..

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tak payah layan lah anjing-anjing dap nie...biarkan dia orang sesat...lagi sesat dia orang lagi bagus...semoga Allah SWT terus butakan hati puak-puak pas sial nie...

Tanpa Nama berkata...

Dah bodoh nak kata apa.! Biarkan aje la..

Tanpa Nama berkata...

Mamat yang kutuk Mufti tu kena ready jawab kat Padang Mahsyar nanti....

Kat dunia ni..., sapa2 nak kata kat sapa2 pun boleh saja.... tapi, tanggungjawab kat akhirat tu yg amat berat..

- sekadar peringatan pada semua muslimin & muslimat....

Tanpa Nama berkata...

Inikah dikatakan orang muslim era milenium? menuduh mufti makan gaji haram.orang seperti in bukan islam tulin mencerca seagama sendiri dengan perkataan yang jijik, kini manusia serupa ini boleh dipanggil dengan nama muslim jahilliah.jUBAH BESAR DIKEPALA, TAPI OTAK KECIL MACAM KURA-KURA.Kita doakan supaya perangai ba** nya tidAK BERJANGKIT KEPADA PUAK MUSLIM YANG LAIN, YANG SEGOLONGAN DENGAN NYA.

Tanpa Nama berkata...

sama la macam boss diorang ni...nizar DAP tu makan gaji YB duit mana? Duit Babi, Duit Anjing, Duit Jalang, Duit Jual Puki...sama je kan Janggut Labuh kan???? Ko tu tak dapat...merajuk le tu...pi la barimg atas jalan pegang bendera DAP. Ko ni sebenarnya yang anjing kot? kekekeke

Tanpa Nama berkata...

Senua penyokong PAS dalam Kerajaan wajib berhenti. Kalau ikut tok janggut tu gaji anda semua HARAM!!!!

Tanpa Nama berkata...

Tengok aje janggutnya yang memanjang macam Abu jahal. Sunnah nabi hanya satu kepal panjang janggut aje. Tak hairan lah perangainya sangat hodoh dan memalukan - macam jgk abu jahal yang suka menghina bapa saudaranya sendiri. Rupanya spesis yang bergelar ini masih ada kat Malaysia. Ustaz Tahi Kucing namanya tu.

Tanpa Nama berkata...

Ini lah dia yang dikatakan cara islamik? Bayangkan kalau car begini rasullullah saw berdakwah di zaman jahiliah, aku rasa Islam pun tak akan berkembang semacam hari ini dan mungkin juga manusia sebegini akan direbus buat sup keesokan pagi nya oilh puak arab jahiliah sebab penuh dengan maki hamun. Tetapi ini lah jahiliah zaman moden dan yang datang menyaksikan dia morayan pun sama terpalit fitnah semata.

Tanpa Nama berkata...

Bini dia cikgu ....dpt gaji hasil mana plak...

Tanpa Nama berkata...

Aku ingat Nabil tadi kalo tgk style ckp dgn tangan2 sekali. Chewah..gaji duit babi? pelacur? duit yahudi? kaha kahak kahak pthui atas muka dia. Sedih lah orang yg datang tgk ceramah nie..buang karan je..