Ahad, 15 Mei 2011

VIDEO KLIP SEKS ANWAR HD BERWARNA DITAYANGKAN SEMULA!! Ini bukan Fitnah!!



Kali ni confirm tak boleh delete!! Adakah ini video fitnah? Atau ini video pendedahan salah laku seks seorang manusia yang mengelarkan dirinya pemimpin kepada rakyat. Fikir la sendiri.. Nik Aziz harus bertaubat dan meminta ampun kepada seluruh rakyat Malaysia!!

McTheory:
Anwar patut disingkirkan dari politik Malaysia!!

5 ulasan:

Pemuda TG berkata...

Ha ha ha ha....ambik ko Bung Nuar. Siap ada warna lagi...kelas u....

Mohon kongsi download video & foto.

Nohtakh ujan berkata...

pada mulanya klip ni Memang nampak ada sedikit kecurigaan dan bagaikan satu umpan dengan niat untuk menjatuhkan seseorang.Pada mulanya muka pelacur tu memang nampak takut.Anwar tiba tiba keluar dari dalam bilik air dan nampak air mukanya macam terkejut dengan awek cina tu,pasal tu tutup lampu untuk kurangkan perasaan malu.akhirnya ikan makan umpan dan hidangan yang sedap ni diratah habis habisan. walau bagaimana pun kalau yang benar tetap benar dan yang salah tetap salah.kalau salah didunia hukumlah dengan seadilnya.

nazir berkata...

1. NUAR SUNDAL buat2 mcm konon tergamang laa tgk pelacur tu...

2. kononn... kalau emkay bawa 2 org pelacur masa tu.. aku rasa dua2pun dia SONDOL..

3. Dah puas pancut.. bila dah kantoi.. tak mengakulak..

4. JIJAH dan IZAH.. nasibkan lah dapat laki dan bapak yg SUNDAL...

5. Yang aku pelik.. JIJAH DAN IZAH pun cover si SUNDAL ni..SPOTING SIOTTTTT...

Tanpa Nama berkata...

video nih adalah terbaik... sampaikan pencacai anwar mati-matian mahukan video nih dipadamkan oleh youtube... mungkin kerana video nih lebih jelas dari yang sebelumnya dan menunjukan muka anwar dengan jelas juga... dan memang lucu... tahniah Bro :)

Tanpa Nama berkata...

Mohon kongsi download video & foto... tolong kasi link untuk download... kesian peminat2 yg x ada internet... kalau boleh download dalam bentuk 3gp boleh gak share melalui handphone