Selasa, 7 Jun 2011

KASI PANAS!! APABILA ANJING MENGAKU SETIA DENGAN BABI!!

ada berapa ekor melayu??

PUCHONG, 6 Jun: Ahli DAP Lembah Kinrara yang disertai oleh orang Melayu menafikan mereka keluar parti itu dan menyertai Umno.


Menurut pengerusi baru DAP cawangan itu, Azhar Shapawi , hanya beberapa orang sahaja iaitu keluarga dan rakan terdekat bekas pengerusi DAP cawangan Lembah Kinrara, Pak Harun bin Abdul Wahab yang menyertai Umno.


"Saya bersama dengan rakan-rakan Melayu DAP di Lembah Kinrara ingin menegaskan bahawa kami langsung tidak pernah dimaklumkan tentang penyertaan kami ke dalam UMNO, dan kami merasa hairan kenapakah Pak Harun bin Abdul Wahab mengheret kami tanpa kebenaran dan pengetahuan kami," kata Azhar Shapawi dalam kenyataan medianya.


Mengikut siasatan beliau, hanya beberapa ahli sahaja yang menjejaki Pak Harun untuk menyertai Umno, iaitu keluarga dan beberapa kawan terdekatnya, tetapi kami yang lain masih kekal keahlian kami di dalam DAP.


Selepas berita tentang Pak Harun keluar daripada DAP disebarkan, ia sebaliknya telah menarik lebih ramai orang kampung di Lembah Kinrara untuk menyertai DAP, katanya. sini.

Nampaknya Teresa Kok pergi korek-korek cari siapa melayu yang mahu mengaku jadi ahli Dap kat Lembah Kinrara.  Berapa banyakkah Teresa bayar orang-orang dalam gambar ni untuk diambil gambar dan mengaku mereka tetap bersama Dap. Yang paling penting adakah mereka itu melayu? Muka melayu tu memang ada, tapi cuma dua tiga orang saja. Selebihnya Mc tengok tak berapa nak nampak melayu pun.

Dalam gambar tu cina ada tiga tak termasuk Teresa, india ada tiga, Melayu ada empat. Jumlah semua 10 orang. Kata semua Melayu, tapi kenapa campur semua kaum sekali.

Apakah sememangnya Melayu Dap Lembah Kinrara sudah lumpuh terus? Hingga terpaksa minta bantuan kaum lain untuk meramaikan majlis?

Apa yang Mc tahu, sememangnya Melayu Dap cawangan Lembah Kinrara sudah dibubarkan. Mungkin ini hanya cerita Teresa nak cover line kononnya masih ada Melayu bersama Dap. Hakikatnya kalau ada pun hanya dua tiga orang, tu pun hanya nak kan duit. Ada duit kerja jalan, takdak duit, itu ko punya pasal.

Sebenarnya sudah ramai Melayu sedar, Dap ni hanya mempergunakan mereka untuk memancing melayu lain menyertai Dap. Hakikatnya melayu Dap hanya alat untuk kegunaan bila perlu, bila tidak perlu mereka akan bakul sampahkan umpama benda yang tidak berguna lagi.

McTheory:
Setakat bayar dua tiga ratus suruh ambil gambar, siapa pun boleh..

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Itulah gambar muka2 melayu berwajah babi.

Wahai melayu babi bergambar,kau orang lebih bai hidup dgn sekandang babi agar terjamin masa depan kau org.

Memang sah mabapak dan seluruh keturunan kau org kroni babi.

marilyn berkata...

melayu dlm gambar tu nak tunggu masa utk kena pijak kepala oleh DAPig.

Mctheory berkata...

nak buat macam mana, duit lagi penting dari maruah!!

mat berkata...

Aku tengok cam muka INDON PUN ada ahhha aaaaaalaahai

Tanpa Nama berkata...

kita teruskan perjuangan PR sudah terdesak... kita cari lagi melayu DAP dan memberi keinsafan dan dakwah kepada mereka nih... orang sesat mesti dikembalikan kepada jalan benar... lagipun bila kita mendengar hujah melayu DAP ni, kita dapat pelajari tentang pembohongan DAP kepada mereka ini...