Jumaat, 10 Jun 2011

PANAS!! MAT SABU DAN BERSIH DERHAKA DENGAN YDP AGONG!!


Rupa-rupanya Yang Dipertuan Agong murka apabila Bersih 2007 diadakan dulu. Tambahan pula ada pihak didalam Bersih 2007 yang mengunakan nama YDP Agong untuk menarik sokongan rakyat. Sedangkan pihak Istana sudah mengeluarkan kenyataan bahawa YDP Agong kesal akan perbuatan itu.

Kini Bersih 2.0 pula akan dibuat. Apakah ini satu cara mereka untuk menderhaka pada YDP Agong lagi?

Sesungguhnya kita tahu siapa sebenarnya pengerak Bersih 2.0. Puak Pakatan Haram yang suka membuat kacau di dalam negara.



Seri Paduka yang amat kecewa dengan penganjuran perhimpunan haram itu menegaskan, baginda dan Istana Negara tidak pernah pada bila-bila masa memperkenan atau memberikan apa-apa sokongan secara langsung atau tidak langsung kepada mana-mana pihak yang menganjurkan atau terlibat dalam perhimpunan tersebut.

Baginda tidak menyokong apa juga kegiatan berkaitan yang menyalahi undang-undang negara.

Dan sekarang, pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab dan menghina Yang Di-pertuan Agung dan Undang-undang itu ada hati mahu mengulangi perbuatan terkutuk mereka itu.

1. Kenapakah si Pemuda PAS itu tidak mendedahkan kekesalan Yang Di-Pertuan dek sikap kurang ajar tahun 2007?

2. Kenapa Mat Sabu dan segala penggerak Bersih 2.0 tidak menceritakan bahawa ada pihak yang pernah menghina dan memperalatkan Yang Di-pertuan Agung semata-mata untuk menipu dan menarik lebih ramai lagi orang untuk turut serta?

3. Apakah mereka mahu berbohong sekali lagi? Dan kali ini, apakah orang ramai mahu lagi mempercayai politik murahan parti-parti politik yang tidak berwibawa dan tiada kredibilitinya?

Sambung baca SINI

McTheory:
Apa agaknya mereka ni nak kata nanti?? Belit lagi!!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BIASAK LA BROO. JADI PUAK TALIBAN KENE LA BERANI LAWAN RAJA. AYATOLLAH MAT SABUN TAK KISAH DERHAKA SBB DIA ANGGAP PEMIMPIN KAT MESIA NI SEME TAK BERSIH. HANYA PUAK2 DIA YG DOK SOKONG PELIWAT LAGI BERSIH SUCI LAGI MENYUCIKAN KEHKEHKEH...HARKK PTUIHHH!!!

Mohd berkata...

Kerajaan yg mendahulukan rakyat sepatutnya tangkap Mat Sabu di bawah ISA.
CEGAH SEBELUM PARAH.
Melayu mudah lupa ??????????